مقاله: ایتالیا، فرانسه و اسپانیا را بیشتر بشناسید

به گزارش تور بالی اندونزی، در شامونیکس محل های اقامتی لوکسی وجود دارد که برای استراحت مکانی فوق العاده است تا گردشگران که با بلیط هواپیما به این منطقه سفر نموده اند بتوانند در مکانی آرام و راحت به استراحت بپردازند.

مقاله: ایتالیا، فرانسه و اسپانیا را بیشتر بشناسید

افراد بسیاری در مراسم حضور داشتند و فنجان کافی به تعداد نفرات به منظور سرو دسر نبود. سرآشپز ایده ای جالب را در میان گذاشت. با ایده وی بستنی ها را در داخل شکلات غلتاندند. پس ازآن آغاز به منجمد کردن بستنی ها نموده و آن ها را در بشقاب سرو کردند. یخ زدگی دسر تارتوفو به آن علت است. در سفر خود با تور ایتالیا این دسر را جزء برنامه های خود قرار دهید.

در فرانسه شهرهای گردشگری و توریستی زیادی وجود دارد که یکی از آنها شامونیکس است که بعضی از مسافران که با تور فرانسه به این کشور سفر نموده اند به این شهر نیز می روند تا از مناطق گردشگری آن دیدن بعمل آورند. در ادامه به معرفی این شهر در فرانسه خواهیم پرداخت.

این کشور زیبا که در شبه جزیره ایبری و جنوب غربی اروپا واقع شده است با مساحتی حدود 506 هزار کیلومتر مربع، عنوان چهارمین کشور بزرگ اروپا را به خود اختصاص داده است. این سرزمین به واسطه جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما و تور اسپانیا از گوشه و کنار دنیا برای بازدید به این کشور سفر می کنند. در این مقاله قصد داریم به ادامه معرفی جاذبه های اسپانیا بپردازیم. در نتیجه قبل از خرید بلیط خارجی اسپانیا بهتر است با خواندن این مقاله با مکان های پرطرفدار این کشور آشنا شوید.

منبع مقاله: ایتالیا، فرانسه و اسپانیا را بیشتر بشناسید

انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1998

به "مقاله: ایتالیا، فرانسه و اسپانیا را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ایتالیا، فرانسه و اسپانیا را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید