مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران

به گزارش تور بالی اندونزی، البته اگر سفر شما به این شهر گذری نیست و قصد اقامت و اجاره ویلا و سوئیت در محمودآباد را دارید، می توانید از سایت هومسا به ویلاهای برگزیده و خوب این شهر دسترسی داشته باشید.

مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران

رستوران بلوط اربه کله رامسر که در چند سال اخیر به لیست رستوران های این شهر اضافه شده، توانسته است به نام یکی از بهترین رستوران های رامسر از خود نام خوبی بر جای بگذارد. این رستوران چشم انداز فوق العاده زیبایی به رامسر و دریا دارد و در دل جنگل های سرسبز شمال، خاطره دلچسبی از صرف غذا برای تان به ارمغان می آورد. در رستوران بلوط هم می توانید صبحانه میل کنید و هم برای صرف ناهار سری به اینجا بزنید. غذاهای سنتی و محلی از مهم ترین غذاهای سرو شده در رستوران بلوط هستند.

در کنار انتخاب بهترین و پرطرفدارترین رستوران، اگر برای اجاره ویلا در متل قو هم در پی بهترین گزینه هستید، می توانید از سایت هومسا کمک بگیرید.

این رستوران در حقیقت بخشی از مجموعه تفریحی آبادگران چالوس است که در بخش ساحلی شهر واقع شده است و از دو رستوران ایتالیایی و سنتی تشکیل شده است. بر اساس گفته مشتریان رستوران، کیفیت غذاهای ایرانی بسیار بالاست و به شیوه ای عالی طبخ و سرو می شود اما غذاهای رستوران ایتالیایی هنوز برای بهترین شدن جای کار دارند. با این وجود، این دو رستوران در بین بهترین رستوران های شهر چالوس قرار می گیرند و تقریبا همیشه رستوران های مجموعه آبادگران شلوغ و پر ازدحام هستند. قیمت غذاهای رستوران ها هم به نسبت دیگر رستوران های شهر بالاست.

منبع مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران

انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1982

به "مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید