موتور جستجوی چینی زیرمجموعه سلامت تاسیس کرد

به گزارش تور بالی اندونزی، بایدو بزرگترین موتور جستجوی چینی یک زیرمجموعه جدید تاسیس نموده که به طور تخصصی در حوزه بهداشت و سلامت فعالیت می نماید.

موتور جستجوی چینی زیرمجموعه سلامت تاسیس کرد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از تک آسیا، زیرمجموعه حوزه سلامت شرکت بایدو با سرمایه ای 4.3 میلیون دلاری در چین به ثبت رسیده است.

وظیفه این زیرمجموعه فراوری طیف متنوعی از نرم افزارها، محصولات چندرسانه ای، تجهیزات پزشکی و غیره در ارتباط با بهداشت و سلامت خواهد بود.

بایدو از جمله شرکت های فناوری عظیم چین است که از ظرفیت های خود برای یاری به مقابله با ویروس کرونا به طور گسترده استفاده کرد. سیستم های ارتباطی و مخابراتی بایدو و هواوی به طور مشترک برای یاری به شناسایی افراد مبتلا به کرونا از راه دور به کار گرفته شدند.

بایدو از خودروها و دیگر سیستم های خودران خود برای انتقال اقلام پزشکی به بیمارستان های ووهان نیز استفاده کرد. این شرکت بعد از همه گیر شدن کرونا یک پلاتفورم ارائه خدمات مشاوره پزشکی آنلاین نیز به راه انداخت که از اپلیکیشن بایدو قابل دسترس بود و دسترسی آنلاین به پزشکان و دریافت پاسخ به سوالات را از راه دور و بدون احتیاج به مراکز درمانی ممکن می کرد.

پلاتفورم هوش مصنوعی منبع باز پدل پدل بایدو وشبکه عصبی مبتنی بر آن به نام پدل سگ هم به تجزیه و تحلیل انبوهی از داده ها و شناسایی سریع تر افراد مبتلا بر اساس اطلاعات به دست آمده یاری کردند. سیستم هوش مصنوعی بایدو در عرض کمتر از یک دقیقه با دقت 92 درصد ابتلای هر فرد به بیماری کرونا را تشخیص می دهد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1007

به "موتور جستجوی چینی زیرمجموعه سلامت تاسیس کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتور جستجوی چینی زیرمجموعه سلامت تاسیس کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید