نباید پرسپولیس قهرمان می شد ، نمی خواهم تحقیر کنم ...

به گزارش تور بالی اندونزی، رضا درویش می گوید صد در صد قرارداد تیم را پرداخت نموده اما در مجموع بیش از 50 میلیارد پاداش قهرمانی به جای مانده است.

نباید پرسپولیس قهرمان می شد ، نمی خواهم تحقیر کنم ...

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس فصل گذشته علی رغم فراز و فرودهایی که داشت با آمار صد در صد برد در سال 1402 و ارائه بازی های درخشان از بعد از عید، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد و این موضوع، آپشن های قهرمانی را برای اعضای تیم فعال کرد.

رضا درویش که امروز صبح در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود در خصوص مسائل سرخ ها و موضوع پرداخت آپشن گفت: اگر تیم های صنعتی را کنار بگذاریم جزو معدود تیم هایی هستیم که صد در صد قرارداد بازیکنان را پرداخت نموده ایم. امروز فقط آپشن های بازیکنان را بدهکاریم. امروز می گویم کاش قهرمان نمی شدیم چون 50، 60 میلیارد آپشن این دو تا قهرمانی است.

درویش در خصوص اینکه سازمان لیگ هیچ پاداشی به قهرمان نمی دهد بیان نمود: نمی خواهم تحقیر کنم اما همین همسایه های کم عایدی ما وقتی جام می گذارند، به قهرمان یک چیزی می دهند. ما قهرمان لیگ و حذفی شدیم و سوپرجام هم برای ماست اما یک ریال بابت پاداش به تیم قهرمان ندادند. انگیزه تیم قهرمان چیست؟ فقط باید دل طرفدار خوش باشد که تیم جام گرفته و من متحمل 60 میلیارد بدهی بشوم؟ می گویند هیچی نمی دهیم و چنین رسمی نداشته ایم! چند روز پیش گفتند احتمالا بناست از فصل تازه بدهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 تیر 1402 بروزرسانی: 23 تیر 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2412

به "نباید پرسپولیس قهرمان می شد ، نمی خواهم تحقیر کنم ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید پرسپولیس قهرمان می شد ، نمی خواهم تحقیر کنم ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید