نماینده مجلس: ترک فعل دستگاه ها در سیلاب تهران را آنالیز می کنیم

به گزارش تور بالی اندونزی، نماینده مردم تهران در مجلس از آنالیز ترک فعل ها و قصور های احتمالی در بروز سیل اخیر تهران به وسیله مجلس اطلاع داد.

نماینده مجلس: ترک فعل دستگاه ها در سیلاب تهران را آنالیز می کنیم

به گزارش ایلنا، سید محسن دهنوی در نشست علنی امروز (یکشنبه 9 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با ابراز همدردی با بازماندگان حادثه سیل امامزاده داوود به بازدید میدانی خود و جمعی از نمایندگان تهران از این منطقه اشاره نمود و یادآور شد: حدود 30 نفر از مردم در این حادثه سیل جان خود را از دست دادند که ضمن همدردی با بازماندگان، از اقدامات خوبی امدادگران و نیرو های امدادی تشکر می کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: مسئولان ذیربط در این حوزه را امروز به مجلس فراخواندیم تا ترک فعل ها و قصور های احتمالی را آنالیز کنیم؛ چرا هواشناسی هشدار های لازم را به موقع ارائه نکرده است؟ چرا وزارت کشور قاطعانه اقدام به تخلیه منطقه نکرده است؟ چرا جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اقدامات لازم برای آبخیزداری و آبخوان داری را انجام نداده اند؟

وی هشدار داد: خاطره سیل مرداد 1366 و جان باختن حدود 300 نفر از هموطنان تهرانی هنوز از یاد مردم پاک نشده است. متاسفانه تهران هنوز در معرض خطرات مشابه است. مجمع نمایندگان تهران پیگیر است تا بودجه لازم برای اقدامات لازم تخصیص یابد تا از حوادث مشابه پیشگیری گردد

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2252

به "نماینده مجلس: ترک فعل دستگاه ها در سیلاب تهران را آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: ترک فعل دستگاه ها در سیلاب تهران را آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید