هتل ام پی رزیدنس پاتایا

به گزارش تور بالی اندونزی، توضیحات این هتل: هتل ام پی رزیدنس پاتایا این هتل با اتاق های تهویه مطبوع و دسترسی به وای فای رایگان در لابی اقامت مطبوعی را برای شما ارائه نماید. مهمانان می توانند در استخر فضای باز استراحت نمایند و با بازی بیلیارد از استراحتگاه خود لذت ببرند. این هتل همچنین با تجهیزات تفریحی دیگر همانند اجاره خودرو و موتور سیکلت مجهز شده است. هتل ام پی با ترمینال اتوبوس رانی پاتایا 7 دقیقه با اتومبیل و با فرودگاه 2 ساعت فاصله دارد. اتاق ها با کف کاشی و دکور ساده نصب شده است. هر اتاق دارای یک تلویزیون، گاوصندوق و یخچال می باشد. امکان دوش در حمام اختصاصی گنجانده شده است. بعضی از اتاق ها دارای لابی مجزا می باشند. رستوران هتل ام پی دارای منویی بزرگ از غذاهای اروپایی می باشد و کارمندان این هتل توانایی صحبت به چند زبان مختلف جهان را دارند.

هتل ام پی رزیدنس پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

نام هتل: هتل ام پی رزیدنس پاتایا

درجه هتل:

آدرس هتل: 308/7-10 Moo 10. Soi Thappraya 15, Thappraya Road, پاتایا City, Chonburi 20150, Phra Tamnak Hill, پاتایا, Thailand 20150

موقعیت هتل: Phra Tamnak Hill

فاصله تا فرودگاه: It is a 2-hr drive from سووارنابومی Airport.

نوع اتاق: اتاق 2 تخت, سوئیت, اتاق خانوادگی, استاندارد

امکانات هتل: رستوران و بار, ترانسفر فرودگاهی, اتاق مخصوص سیگار

امکانات ورزشی: استخر روباز

هتل ام پی رزیدنس پاتایا - MP Residence

این هتل با اتاق های تهویه مطبوع و دسترسی به وای فای رایگان در لابی اقامت مطبوعی را برای شما ارائه نماید. مهمانان می توانند در استخر فضای باز استراحت نمایند و با بازی بیلیارد از استراحتگاه خود لذت ببرند. این هتل همچنین با تجهیزات تفریحی دیگر همانند اجاره خودرو و موتور سیکلت مجهز شده است.

هتل ام پی با ترمینال اتوبوس رانی پاتایا 7 دقیقه با اتومبیل و با فرودگاه 2 ساعت فاصله دارد.

اتاق ها با کف کاشی و دکور ساده نصب شده است. هر اتاق دارای یک تلویزیون، گاوصندوق و یخچال می باشد. امکان دوش در حمام اختصاصی گنجانده شده است. بعضی از اتاق ها دارای لابی مجزا می باشند.

رستوران هتل ام پی دارای منویی بزرگ از غذاهای اروپایی می باشد و کارمندان این هتل توانایی صحبت به چند زبان مختلف جهان را دارند.

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 305

به "هتل ام پی رزیدنس پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ام پی رزیدنس پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید