هتل سنتارا گراند فرانامنک پاتایا

به گزارش تور بالی اندونزی، هتل سنتارا گراند فرانامنک پاتایا تنها 5 دقیقه تا ساحل ‏Phratamnak‏ فاصله دارد. هتل سنتارا گراند پاتایا 165 اتاق، دو سالن کنفرانس و 3 رستوران دارد. اینترنت ‏Wi-Fi‏ به صورت رایگان در سراسر هتل در دسترس است و میهمانان هتل می توانند از ‏طریق خدمات ترنسفر هتل برای رفتن به مرکز پاتایا استفاده کنند.

هتل سنتارا گراند فرانامنک پاتایا

این هتل دارای یک جکوزی و ‏استخر در پشت بام می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ‏Suvarnabhumi‏ ‏بانکوک 1.5 ساعت است ، خدمات ترنسفر فرودگاهی نیز ارائه می شود. ‏جایگاه هتل مابین هتلهای پاتایا از نگاه کاربران تریپ ادوایزر بسیار مناسب و قابل قبول میباشد. این هتل را برای کسانی که با تور تایلند به کشور تایلند سفر کرده‎اند، پیشنهاد می‌کنیم.

رسپشن هتل به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشد ، این هتل یک تراس داشته که میهمانان در وقت آزاد خود می توانند در آن به ‏استراحت بپردازند یا در باشگاه بدنسازی از خدمات ورزشی استفاده کنند. این هتل خدمات تبدیل ارز و خشکشویی را نیز ارائه می ‏دهد که هزینه آنها باید جداگانه پرداخت شود. ‏ ‎ 

تمامی اتاق ها و سوییت های این هتل دارای تهویه کننده هوا و تلویزیون صفحه تخت ، صندوق امانات و دستگاه اسپرسو می ‏باشند. حمام اختصاصی هر اتاق دارای دوش و لوازم بهداشتی می باشد. برخی از اتاق ها چشم انداز به سوی اقیانوس دارند. ‏‎ 

رستوران اوشیانا انواع غذاهای تایلندی ، بین المللی و دریایی را در طول روز سرو می کند. رستوران ‏Ruffino‏ با چشم انداز ‏زیبا به سوی دریا نیز انواع غذاها را سرو می کند. کافی شاپ هتل با نام اسپرسو نیز انواع چای ، قهوه و شیرینیجات را سرو می ‏کند. امکان غذا خوردن در اتاق ها نیز وجود دارد.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 691

به "هتل سنتارا گراند فرانامنک پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنتارا گراند فرانامنک پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید