هتل های مقرون به صرفه و لوکس در مسکو

به گزارش تور بالی اندونزی، بعد از بازدید از جاهای دیدنی مسکو، استراحت در مکانی آرام، زیبا و با خدمات عالی باعث می گردد تا لذت سفر و گردش به حداکثر خودش رسیده و فشارها و استرسهای روزانه کاملاً فروکش نماید.

هتل های مقرون به صرفه و لوکس در مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

انتخاب هتلی متناسب با بودجه و خواسته و نیازهایمان می تواند این آرامش را صدچندان کند. مسکو شهری مملو از هتلها با خدمات و هزینه های فرق دارد.

هتل Lotte مسکو

هتلهای لوکس و گرانقیمت مسکو:

Lotte: هتلی پنج ستاره شلوغی که منتخب گردشگران سال 2017 هم بوده است و رتبه لوکس ترین و برترین هتل را به خود اختصاص داده است. در این هتل انواع خدمات ورزشی، Spa، استخر سرپوشیده، استخر آب گرم، رستوران، حمل و نقل فرودگاهی، خشکشویی، نگهداری کودک، کارمندان چندزبانه، تهویه مطبوع، پارکینگ و اینترنت رایگان و اتاق جلسات تجاری را با هزینه شبی 2 تا 3.5 میلیون تومان خواهید داشت.

Four Seasons: هتل پنج ستاره نسبتاً خلوت که منتخب گردشگران سال 2017 بوده و رتبه چهارمین هتل لوکس را به خود اختصاص داده است. در این هتل انواع خدمات ورزشی، Spa، استخر سرپوشیده، استخر آب گرم، رستوران، حمل و نقل فرودگاهی، خشکشویی، نگهداری کودک، کارمندان چندزبانه، تهویه مطبوع، پارکینگ و اینترنت رایگان و اتاق جلسات تجاری را با هزینه شبی 2.5 تا 4.5 میلیون تومان خواهید داشت.

هتلهای با قیمت مناسب در مسکو:

هتل Mercure Arbat مسکو

Mercure Arbat: هتل چهار ستاره منتخب گردشگران در سال 2017 بخاطر قیمت متناسب با خدمات ارائه شده که در این هتل شما از سرویسهای Spa، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، تهویه مطبوع، مرکز ورزشی، اتاق جلسات و کارمندان چند زبانه با هزینه شبی 700 تا 900 هزارتومان بهره خواهید برد.

Crown Plaza: هتلی پنج ستاره که شما از خدمات خشکشویی، رستوران، اتاق جلسات تجاری، مرکز ورزش، Spa، کارمندان چندزبانه، پارکینگ و اینترنت رایگان و حمل و نقل فرودگاهی و تهویه مطبوع با قیمت شبی 480 تا 950 هزار تومان بهره مند می شوید.

Radisson Royal: هتل پنج ستاره نسبتاً پر رفت و آمد که منتخب گردشگران سال 2017 هم بوده است. در این هتل انواع خدمات ورزشی، Spa، استخر سرپوشیده، استخر آب گرم، رستوران، حمل و نقل فرودگاهی، خشکشویی، نگهداری کودک، کارمندان چندزبانه، تهویه مطبوع، پارکینگ و اینترنت رایگان و اتاق جلسات تجاری را با هزینه شبی یک تا یک و نیم میلیون تومان خواهید داشت.

هتل Zolotoy Kolos مسکو

هتلهای مقرون به صرفه مسکو:

Aviator Hotel Sheremetyevo: هتل سه ستاره که منتخب گردشگران در سال 2017 هم بوده با خدمات رستوران، حمل و نقل فرودگاهی، پارکینگ و اینترنت رایگان، استخر و به همراه صبحانه با هزینه هر شب 260 تا 600 هزارتومان می باشد.

Zolotoy Kolos: هتل سه ستاره با خدمات رستوران، حمل و نقل فرودگاهی، خدمات بچه ها و پارکینگ و اینترنت رایگان به همراه صبحانه که هزینه هرشب اقامت آن 250 تا 350 هزارتومان می باشد.

Derzhavnaya: هتل سه ستاره کوچک و جمع و جور با خدمات اینترنت رایگان و بدون سرویس اتاق که هزینه شبانه آن 250 تا 400 هزار تومان است

Maxima Slavia: هتل سه ستاره نسبتاً کوچک با خدمات رستوران، خشکشویی، اینترنت و پارکینگ رایگان و مرکز ورزش به همراه صبحانه با هزینه اقامت شبی 200 تا 400 هزار تومان می باشد.

Ostankino: هتل دو ستاره با خدمات استخر، رستوران، اتاق جلسه، اینترنت رایگان به همراه صبحانه که هزینه اقامت آن از 150 تا 300 هزار تومان می باشد.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای دیدنی توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه گردشگری برتر آسیا

منبع: آلامتو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1880

به "هتل های مقرون به صرفه و لوکس در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های مقرون به صرفه و لوکس در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید