هزینه سفر به اسپانیا

به گزارش تور بالی اندونزی، اسپانیا مقصدی ست که مجموعه ای کامل از جاذبه های گردشگری و تفریحات آبی و غیر آبی را در خود جای داده است. در این کشور هم علاقه مندان به تاریخ و معماری شگفت زده می شوند و هم هواداران تفریحات مهیج می توانند حسابی خوش بگذرانند. اما هزینه سفر به اسپانیا به عنوان یکی از پربازدیدترین کشورهای اروپایی چقدر است و برای سفر به این کشور چه بودجه ای را باید در نظر بگیریم؟ در اینجا هزینه های اقامت، بلیط هواپیما، خورد و خوراک و تفریح های سفر به اسپانیا را آنالیز می کنیم.

هزینه سفر به اسپانیا

آنچه در این مطلب می خوانید

  • آنالیز هزینه های اصلی سفر به اسپانیا
  • دسته بندی هزینه سفر به اسپانیا
  • هزینه های قبل از سفر
  • هزینه اقامت در اسپانیا
  • هزینه پرواز و هزینه اجاره خودرو در اسپانیا
  • هزینه ویزای توریستی اسپانیا
  • هزینه غذا و نوشیدنی در اسپانیا
  • هزینه تفریح ها در اسپانیا
  • قیمت بازدید از اماکن گردشگری اسپانیا
  • هزینه های تصادفی
  • در سفر به اسپانیا چقدر پول همراه داشته باشیم؟
  • سخن خاتمهی

آنالیز هزینه های اصلی سفر به اسپانیا

از مزایای انتخاب تور اسپانیا به عنوان مقصدی ایده آل برای سفر می توان به هزینه های نسبتا پایین اشاره نمود. نه اینکه اسپانیا کشوری مقرون به صرفه برای سفر است بلکه به این معنی که هزینه های اقامت، خورد و خوراک و غیره در این کشور نسبت به سایر مقاصد اروپایی کمتر است.

گردشگران می توانند همراه با تورهای گردشگری یا بدون تور به اسپانیا سفر نمایند. در صورت انتخاب تور تمام هزینه های اصلی مانند رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما، صدور بیمه مسافرتی، هزینه ویزای توریستی اسپانیا، پروازها داخلی و ترانسفرهای فرودگاهی به وسیله کارگزار برنامه ریزی شده و سفر شما به صرفه تر خواهد بود.

کسانی که می خواهند بدون تور برای سفر به اسپانیا برنامه ریزی نمایند، بایستی شخصا جهت انتخاب هتل، پرواز و سایر هزینه ها اقدام نمایند. اما چه با تور و چه بدون تور انتخاب هتل محل اقامت، انتخاب ایرلاین مناسب برای پرواز و مراحل دریافت ویزا اصلی ترین موارد هزینه سفر به اسپانیا را تشکیل می دهند. سایر هزینه ها مربوط به پس از رسیدن به اسپانیا است که برنامه ریزی برای آن به بودجه ای که مسافر برای سف در نظر گرفته است بستگی دارد.

دسته بندی هزینه سفر به اسپانیا

اسپانیا در فهرست کدام دسته از مقاصد جای می گیرد، گران یا مقرون به صرفه؟ این پرسش از طرف بسیاری از افرادی که قصد سفر به اسپانیا را دارند مطرح می گردد. در اینجا می خواهیم میانگین هزینه سفر به اسپانیا را با جزییات مورد آنالیز قرار دهیم. بودجه ای که برای سفر به اسپانیا در نظر گرفته می گردد را می توان به دو دسته هزینه های قبل از سفر و هزینه های حین سفر تقسیم بندی کرد. برای اطلاع از هزینه های این دسته بندی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: فاصله ایران تا اسپانیا با تمامی وسایل نقلیه

هزینه های قبل از سفر

صدور بیمه نامه مسافرتی، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و دریافت ویزای توریستی اسپانیا از هزینه های قبل از سفر به این کشور هستند. کارشناسان ما در آژانس هواپیمایی خبرنگاران با اشراف کامل بر هتل های مادرید، بارسلونا و سایر شهرهای توریستی اسپانیا و با توجه به بودجه مسافر مناسبترین هتل را انتخاب و معرفی می نمایند. مورد بعدی انتخاب پرواز است که آن هم به وسیله همکاران ما در بخش بلیط های خاریجی بررزسی و در نهایت برترین پروز انتخاب می گردد.

روند دریافت ویزای توریستی هم به طور کامل به وسیله کارشناسان ویزای ما پیگیری می گردد. در تمام این موارد همکاران ما تمام کوشش خود را می نمایند تا یک پکیج با امکانات عالی و هزینه به صرفه را ارائه دهند. در پاراگراف بعدی به جزییات هزینه سفر به اسپانیا می پردازیم.

هزینه اقامت در اسپانیا

پر واضح است که کشوری مانند اسپانیا که در طول سال پذیرای هزاران بازدید نماینده است هتل و اقامتگاه های متنوعی را ارائه می دهد. این ویژگی تمامی شهرهای توریستی اسپانیا از بارسلونا و مادرید گرفته تا جزایر قناری، مالاگا و غیره را دربرمی گیرد. بنابراین گردشگران با هر بودجه ای نگرانی بابت هزینه اقامت در اسپانیا نخواهند داشت. در این کشور هتل های 3، 4 و 5 ستاره را می توانید برای اقامت انتخاب کنید.

اقامت در هتل های شهرهای بزرگتر اسپانیا مانند بارسلونا و مادرید گرانتر از هتل خای شهرهای کوچک یا هاستل است اما اگر میانگین را در نظر بگیریم می توان گفت که هزینه اقامت در اسپانیا به طور میانه 53 یورو در روز است. این هزینه برای دو نفری که در اتاق معمولی اقامت دارند حدود 105 یورو تخمین زده می گردد.

طبق تجربه مسافران هزینه سفر به اسپانیا بابت اقامت به صورت زیر برآورد شده است:

  • یک روز اقامت برای یک نفر: 53 یورو
  • یک هفته اقامت برای یک نفر: 326 یورو
  • یک هفته اقامت برای یک زوج: 106 یورو
  • دو هفته اقامت برای یک زوج: 636 یورو

هزینه پرواز و هزینه اجاره خودرو در اسپانیا

ایرلاین های ترکیش، لوفتهانزا، اتریشی و غیره از ایرلاین های فعال در مسیر پروازی تهران به اسپانیا هستند. قیمت بلیط هر یک از این ایرلاین ها به عوامل مختلف از جمله فصل سفر، ساعت پرواز، تعداد توقف و مدت زمان توقف بستگی دارد. می توان گفت که میانگین هزینه پرواز به اسپانیا از 25 میلیون تومان آغاز می گردد. برای اطلاع دقیق از قیمت پرواز می توانید با همکاران ما در واحد فروش بلیط خارجی در ارتباط باشید.

حمل و نقل عمومی از دیگر موارد هزینه سفر به اسپانیا است که باید برای آن برنامه ریزی کرد. شهرهای این کشور دارای سیستم حمل و نقل گسترده ای هستند. بنابراین چه برای رفت و آمد درون شهری و چه برای سفر از شهری به شهر دیگر دچار مشکل نخواهید شد. بعضی از مسافران هم ترجیح می دهند به جای حمل و نقل عمومی از ماشین شخصی استفاده نمایند. در این صورت می توانید برای اجاره ماشین اقدام کنید. برای پرداخت هزینه اجاره ماشین در اسپانیا باید 15 الی 20 درصد هزینه خودرو را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: تاثیر گردشگری و توریسم در اقتصاد اسپانیا

هزینه ویزای توریستی اسپانیا

افرادی که قصد سفر به اسپانیا را دارند باید برای دریافت ویزای توریستی اسپانیا اقدام نمایند. هزینه دریافت وقت سفارت اسپانیا VIP 200 یورو و عادی 150 یورو می باشد. در صورت اقدام با تور هزینه ویزا در قالب تور اسپانیا محاسبه شده و احتیاجی به پرداخت هزینه اضافی نیست. یادآور می شویم که ما از دفاتر مورد تایید سفارت اسپانیا هستیم و پایین ترین درصد ریجکتی را داریم. جهت اطلاع از شرایط دریافت ویزا و مشاوره رایگان می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

مدارک مورد احتیاج برای دریافت ویزا موارد زیر هستند:

  • فرم درخواست ویزای اسپانیا
  • دو قطعه عکس 3.5x4.5
  • پاسپورت فعلی متقاضی و کلیه پاسپورت های قبلی ایشان
  • رزرو بلیط رفت و برگشت و برنامه سفری
  • واچر هتل و یا مدارک مربوط به مکان اقامت در اسپانیا
  • تمکن مالی و گردش حساب
  • رسید پرداخت هزینه ویزا (بسته به نوع ویزا فرق دارد)
  • اصل و ترجمه شناسنامه و کارت متقاضی
  • اصل و ترجمه سند ازدواج متقاضی
  • دعوت نامه (در صورت وجود)

هزینه غذا و نوشیدنی در اسپانیا

وعده های غذایی از دیگر مواردی ست که باید در هزینه سفر به اسپانیا به آن اشاره نمود. هزینه ای که برای وعده های غذایی در اسپانیا پرداخت می کنید با توجه به نوع رستوران معین می گردد. میانه هزینه روزانه یک وعده غذا در رستوران های ایتالیا 32 یورو می باشد. این مبلغ در رستوران های معمولی تر 13 یورو برآورد شده است. برای صرفه جویی در هزینه های غذا می توانید از فست فود یا رستوران های محلی را انتخاب کنید.

وعده غذایی

هزینه

صبحانه برای دو نفر

8 یورو

دسر

2.5 یورو

نهار برای یک نفر

11 یورو

نهار برای دو نفر

31 یورو

شام برای یک نفر

10 یورو

شام برای دو نفر

18 یورو

قهوه

1.3 یورو

هزینه تفریح ها در اسپانیا

کشور اسپانیا با تفریحات و تفریح های متنوع بازدیدنمایندگان را غافلگیر می نماید. هزینه ای که برای لذت بردن از تفریحات این کش.ر پرداخت می کنید با توجه به نوع سلیقه هر مسافر فرق دارد. این هزینه ها بلیط ورودی موزه ها، تورهای روزانه و کنسرت را شامل می گردد. طبق تجربه گردشگران هزینه سفر به اسپانیا در زمینه تفریحات به طور میانه روزانه 22 یورو برای هر نفر است. در جول زیر به این هزینه ها اشاره نموده ایم:

تفریح

هزینه

تور پیاده روی (برای 2 نفر)

60 یورو

کروز کاتاماران (برای 2 نفر)

67 یورو

تور تست نوشیدنی های محلی (برای 2 نفر)

120 یورو

بازدید از بنای یادبود Valle de los Caídos

6 یورو

بازید از برج هرکول

3 یورو

تور دیدنی کادیز

15 یورو

کنسرت

31 یورو

تور غذا و تاپاس

54 یورو

قیمت بازدید از اماکن گردشگری اسپانیا

جاذبه های گردشگری اسپانیا بسیار متنوع و بی خاتمه هستند. هر یک از شهرهای این کشور دیدنی های منحصربه فرد خود را دارند که گذشتن از آن ها غیر ممکن است. پس برای صرفه جویی در هزینه سفر به اسپانیا بهتر است یک برنامه ریزی دقیق جهت بازدید از مکام های گردشگری داشته باشید. به این صورت می توانید مکان های مورد علاقه خود را انتخاب و پرداخت هزینه ورودی آن را برآورد کنید.

در بعضی از شهرهای بزرگ مانند بارسلونا و مادرید تورهای یک روزه با پرداخت 10 یورو برگزار می گردد. با شرکت در این تورها می توانید از جاذبه های مهم مقصد بدون پرداخت ورودی بازدید کنید.

برترین جاذبه های گردشگری بارسلونا

  • ساگرادا فامیلیا
  • تور باشگاه فوتبال بارسا - استادیوم نیوکمپ
  • پارک گوئل
  • کازا میلا

برترین جاذبه های گردشگری مادرید

  • کاخ سلطنتی
  • تولدو و سگویا
  • آویلا و سگویا
  • موزه دل پرادو
  • میدان اصلی مادرید

بیشتر بخوانید: معرفی شگفت انگیزترین سواحل اسپانیا

هزینه های تصادفی

امکان پیش بینی کامل سفر امری ست غیرممکن، هر چه قدر هم برنامه ریزی دقیق باشد باز هم ممکن است مواردی خارج از برنامه بر سر راه گردشگران قرار گیرد. پس همواره در کنار هزینه های پیش بینی شده بهتر است مبلغی را برای موارد غیر قابل پیش بینی هم در نظر بگیرید. به عنوان مثال ممکن است مریض شده و به دکتر احتیاج داشته باشید یا موارد اینچنینی که برای آن برنامه ریزی ننموده اید! بدین ترتیب حتی در صورت بوجود آمدن موارد غیر منتظره مشکل مالی پیدا نخواهید کرد.

در سفر به اسپانیا چقدر پول همراه داشته باشیم؟

هزینه سفر به اسپانیا برای اقامت یک هفته ای با توجه به در نظر گرفت مواردی مانند بلیط رفت و برگشت هواپیما، 7 شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شینگن و پروازهای داخلی حدود 1500 یورو به علاوه 40 میلیون است. این هزینه تقریبی ست و وبا توجه به شرایط ممکن است بیشتر یا کمتر گردد.

طبق اعلام سازمان جهانی گردشگری بهتر است گردشگران روزانه 70 تا 100 یورو را برای اقامت در مقصد، در نظر بگیرند. مسافران تور اسپانیا هم باید برای مخارج روزانه خود این مبلغ را در نظر بگیرند.

سخن خاتمهی

کشور اسپانیا جز مقاصد توریستی با هزینه میانه می باشد. هزینه سفر به اسپانیا نسبت به سایر کش.رهای اروپایی پایین تر است. اگر در هزینه های سفر به اسپانیا می خواهید صرفه جویی کنید پیشنهاد می کنیم فصل غیر پیک را انتخاب کنید. فصل اوج سفر به اسپانیا خرداد و تیر و مقرون به صرفه ترین ماه برای سفر به اسپانیا ماه بهمن است. با سفر در دو ماه مهر و آبان نیز می توانید هم در هزینه ها صرفه جویی نموده و هم از جاذبه های گردشگری این کشور لذت ببرید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور اسپانیامنبع: ستاره ونک
انتشار: 2 آبان 1402 بروزرسانی: 2 آبان 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2438

به "هزینه سفر به اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید