والورده: دورتموند برای پیروز شدن به نوکمپ می آید

به گزارش تور بالی اندونزی، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد آنتوان گریزمان قادر به نشان دادن توانایی های خود باشد.

والورده: دورتموند برای پیروز شدن به نوکمپ می آید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارسلونا برای قطعی کردن صعود و البته صدرنشینی در مرحله گروهی، فردا شب چاره ای جز غلبه بر دورتموند در استادیوم نوکمپ ندارد و ارنستو والورده در نشست خبری پیش از این دیدار حساس ابراز امیدواری کرد بارسلونا قادر به قطعی کردن صدرنشینی خود در دیدار مقابل دورتموند باشد.

دیدار مقابل دورتموند: این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. ما از مزیت در خانه بازی کردن برخورداریم و باید از این موضوع استفاده کنیم. دورتموند نیز برای کسب پیروزی و نتیجه دریافت به اینجا سفر کرده، اما ما در مقابل تماشاگران خودی تیمی قدرتمند هستیم. ما در بازی های خارج از خانه شرایط دشواری داشتیم اما فردا تلاش می کنیم صدرنشینی خود را در مرحله گروهی قطعی سازیم.

بهترین راه کسب پیروزی این است که موقعیت ایجاد کرده و به حریف اجازه ندهیم روی دروازه ما صاحب فرصت شود. سبک بازی مناسب این است که در حمله و دفاع پیروز ظاهر شوید. اگر صاحب توپ باشیم و نتوانیم موقعیت خلق کنیم حتما مسئله ای وجود دارد. هدف ما همیشه حمله کردن روی دروازه حریف است. ما یک فرصت خوبی برای صدرنشینی داریم و شرایط دیگر تیم ها به ما وابسته است، اما این بدان معنا نیست که فردا برنده خواهیم شد. دورتموند در بازی مقابل اینتر را پیروز به بازگشت شد و ما می دانیم چه تیمی را در مقابل داریم.

حواشی تعویض شدن سرخیو بوسکتس: من سرمربی هستم و در مورد این مسائل تصمیم می گیرم. اگر در دیدار مقابل لگانس پنج دقیقه دیگر بوسکتس در زمین مانده و کارت زرد دوم را می گرفت، همه نظر متفاوتی داشتند.

شرایط آنتوان گریزمان: ما باید سعی کنیم به او کمک کنیم و ما همه با هم این کار را انجام می دهیم. من مسائلی را به گریزمان گوشزد می کنم که فکر می کنم به او کمک خواهد کرد. گریزمان بازیکن خوبی است و امیدواریم او توانایی های خود را نشان دهد.

مصدومان قلب خط دفاعی: کلمنت لانگله دیروز مشکل داشت اما امروز به طور کامل تمرین کرد. البته ما مدافعان چون ساموئل اومتیتی، تودیبو و آراخو را نیز در اختیار داریم.

شرایط آرتور: اوضاع آرتور مساعد بوده و او بدون مشکل از برزیل به اردوی بارسلونا بازگشت. نیمکت نشینی آرتور یک مسئله فنی است.

حضور پپ گواردیولا در عرصه سیاست: گواردیولا یک مربی بزرگ و الهام بخش در کلاس جهانی است. تصور می کنم او به مربیگری ادامه می دهد اما من هیچ ایده ای ندارم. گواردیولا یک مربی بزرگ است، اما در باقی موارد اطلاعی ندارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 684

به "والورده: دورتموند برای پیروز شدن به نوکمپ می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: دورتموند برای پیروز شدن به نوکمپ می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید