پارک آبی Cartoon Network Amazone در تایلند

به گزارش تور بالی اندونزی، پارک آبی Cartoon Network Amazone، یکی از خاص‌ترین پارک‌های آبی خاص در جهان می‌باشد و 6 بخش عالی برای بازدید دارد. پارک آبی کارتون نت ورک، اولین مجموعه ی آبی از سری زیرمجموعه های کانال مخصوص و مشهور Cartoon Network می باشد.

پارک آبی Cartoon Network Amazone در تایلند

این پارک آبی در جولای سال 2014 افتتاح شده است. و دارای قسمت های مختلفی مانند Ben 10، Adventure Time، The Amazing World of Gumball می باشد. این پارک علاوه بر رستوران ها و مغازه ها و امکانات رفاهی به 6 قسمت مجزا تقسیم شده است.

تجربه سرفینگ و موج سواری در دریا را در  قسمت Surf Arena از پارک آبی تجربه خواهید کرد. جایی که تمامی امکانات برای شما بسیج شده اند تا بهترین شرایط ممکن برای گردشگران خلق شود. 

قسمت Cartoonival نیز به نمایش کاراکتر های کارتونی این شبکه مشهور است. همچنین انواع فواره ها، تیوب ها و جاهای مختلفی در نظر گرفته شده که باید آنها را کشف کنید. فقط در نظر داشته باشید که این مکان مخصوص بچه هاست.

قسمت Mega Wave مختص خانواده هاست. جایی که در آن موج های آرام را تجربه خواهید کرد. غروب خورشید را تماشا می کنید و همچنین از دیدن شو های مخصوص کارتون نت ورک که برای شما تدارک دیده شده است، لذت می برید. در واقع این قسمت، برای استراحت گردشگران در نظر گرفته شده است تا در آن آرامش بیابند.

سرسره سواری با تیوب در جنگل! این همان چیزی هست که در بخش Riptide Rapids انجام خواهید داد. جنگل این منطقه مثل جنگل آمازون شبیه سازی شده است. و افراد در هر سنی می توانند مسافت 335 متری را بر روی تیوب طی کنند. در ضمن در مسیر خود، با فشار باد و رودخانه نیز باید دست و پنجه نرم نمایید.

قسمت The Omniverse بیشتر بر پایه تم شخصیت معروف کارتونی Ben 10 طراحی شده است. خود این بخش نیز به شش قسمت تقسیم شده است. The Omnitrix، که به عنوان اولین رولر کوستر به این سبک در جهان شناخته می شود و بیش از 23 متر ارتفاع دارد. قسمت های بعدی نیز شامل The Humangaslide، Humungasaur، The XLR8-tor، َAlien Attack و Goop Loop می باشد.

قسمت Adventure Zone از پارک همانطوری که از اسمش پیداست، مکانی است برای تجربه ی هیجان هایی که قبلا تجربه نکرده اید! یکی از بهترین قسمت های این بخش، Jake Jump می باشد که تلفیقی از پرش و رفتینگ و معلق بودن در هوا می باشد. همچنین قسمت های جالبی نیز مانند Rainfall Rainicorn و یا Banana Spin نیز برای افراد جذابیت مخصوصی در تور لحظه آخری تایلند خواهند داشت.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 693

به "پارک آبی Cartoon Network Amazone در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک آبی Cartoon Network Amazone در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید