پاسخگویی مدیران شرکت مترو به پیغام های مردمی سامانه 1888

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیران شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) طی تماس تلفنی با شهروندان پایتخت، ضمن استماع نقطه نظرات و پیشنهادهای ایشان، به پرسش های مطرح شده به وسیله سامانه ارتباطات مردمی 1888 پاسخ دادند.

پاسخگویی مدیران شرکت مترو به پیغام های مردمی سامانه 1888

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) عمده درخواست های مطرح شده در گفتگوی تلفنی شهروندان با مدیران ارشد شرکت مترو، به مباحثی در زمینه برطرف برخی نواقص ایستگاه های در حال بهره برداری، احداث ایستگاه های جدید درنقاط مختلف شهر، پیگیری زمان افتتاح ایستگاه های در حال تکمیل و مناسب سازی ایستگاه های موجود برای افراد کم توان جسمی وحرکتی مربوط می شد.

البته برخی پیغام ها نیز به نحوه خدمت رسانی در ایستگاه های در حال بهره برداری اختصاص داشت که این درخواست ها ثبت و به مسئولان شرکت بهره برداری مترو منتقل شد.

پیگیری آخرین شرایط ساخت خطوط مترو شهرهای حومه ای پایتخت از دیگر مواردی بود که برخی شهروندان آن را دنبال می کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1547

به "پاسخگویی مدیران شرکت مترو به پیغام های مردمی سامانه 1888" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی مدیران شرکت مترو به پیغام های مردمی سامانه 1888"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید