پاییز سال جاری شیک تر از هر سال تیپ بزنید

به گزارش تور بالی اندونزی، اگر شما هم می خواهید در پاییز سال جاری جزو خانم های شیک پوشی که همواره برای ست کردن لباس الگو هستند باشید، بهتر است این ست های پیشنهادی را امتحان کنید.

پاییز سال جاری شیک تر از هر سال تیپ بزنید

شیک ترین تیپ برای پاییز سال جاری را با ما تجربه کنید. از آن جایی که پاییز آب و هوای متنوعی دارد، لباس های متفاوتی هم در این فصل وجود دارند. به همین علت به سادگی و با دانستن اصول لازم می توانید شیک پوشی را در این فصل زیبا تجربه کنید. همراه خبرنگاران باشید.

شیک ترین تیپ برای پاییز سال جاری

کاپشن پفی مجذوب نماینده

از جمله ترندهای مجذوب نماینده سال جاری، کاپشن های پفی هستند. این کاپشن ها برای روزهای سرد فوق العاده هستند و به شدت احساس خوبی به شما تزریق می نمایند. از خوبی این کاپشن ها، این است که برای هر سنی مناسب هستند و اگر یک بار آن ها را بپوشید دیگر آن ها را از تنتان در نمی آورید. رنگ های نمایشی و خاص برای کاپشن های پفی بهتر هستند. اما کاپشن خود را چگونه ست کنیم؟ از آنجایی که این کاپشن ها بیشتر حالت کژوال دارند، با شلوار مام استایل ترکیب عالی و مجذوب نمایندهی می سازند. این استایل همراه با یک جفت بوت نظامی بسیار مجذوب نماینده و خواستنی می گردد.

جین تیره و مجذوب نماینده

شلوارهای اسکینی و جذب خود را کنار بگذارید و به جای آن شلوارهای بگی را وارد کمدهای خود کنید تا شیک ترین تیپ برای پاییز سال جاری را داشته باشید. با توجه به این جمله می توان نتیجه گرفت که شلوارهای بگی پاییز سال جاری هم مثل بهار و تاستان ترند هستند و حالا حالاها قصد رفتن ندارند. پس با خیال راحت به پوشیدن آن ها ادامه دهید و ست های مجذوب نماینده پاییزی خود را بسازید. البته کت جین تیره هم در این فصل بسیار کاربردی است.

بافت رنگی و مجذوب نماینده

بافت ها از جمله لباس هایی هستند که همواره مد هستند و باعث شیک ترین تیپ برای پاییز سال جاری شما می گردد. شما همواره می توانید با خیال راحت بافت های خود را بپوشید. اما برای سال جاری که کلاً تم رنگی دارد، بافت های رنگی بیشتر ترند هستند. بافت رنگی خود را با شلوار جین و بوت جیر، نبوک یا چرم بپوشید و ست پاییزی زیبایی برای خود بسازید. اگر قصد رفتن به یک مهمانی خودمانی را دارید، بافت خود را با دامن کوتاه و جوراب شلواری ست کنید که ترکیب مجذوب نمایندهی می گردد.

کت و دامن های کوتاه مجذوب نماینده

دامن های کوتاه یا به اصطلاح مینی، به دامن های خیلی کوتاهی گفته می گردد که شاید در کمدهای خیلی از ما جایی نداشته باشند. اما پاییز سال جاری، این دامن ها را برای دورهمی های خانوادگی و محبت آمیز خود در نظر بگیرید. می توانید آن ها را به صورت کت و دامن یا دامن تک همراه با شومیز بپوشید. بعلاوه می توانید با جوراب شلواری و نیم بوت یا بوت بلند، استایل خود را تکمیل کنید.

آستین های خیلی بلند

از دیگر ترندهای سال جاری که شیک ترین تیپ برای پاییز سال جاری است، لباس های اورسایز با آستین های بسیار بلند هستند. البته این مورد هم کمی عجیب به نظر می رسد! شاید طراحان این مدل را با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی طراحی نموده اند که دیگر نیازی به دست زدن به سطوح مختلف و دستگیره در نباشد. اگر به این استایل علاقه مند هستید، می توانید یک هودی یا بافت با آستین های بلند را با شلوار بگی یا مام استایل و بوت نظامی ست کنید.

لباس های راه راه ترندی

لباس های راه راه برای پاییز سال جاری ترند شده اند. اگر هنوز بلوز یا بافت پاییزی مناسبی پیدا ننموده اید، طرح های راه راه را امتحان کنید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

کاپشن اورسایز ترندی

همان طور که در جریان هستید، لباس های اورسایز در پاییز نیز همچنان ترند هستند. البته این لباس ها استایل زیبا و مجذوب نمایندهی برای شما می سازند. این روزها ما شاهد تغییرات اقلیمی هستیم که باعث تغییرات آب و هوایی شده است. این تغییرات پیش بینی هوا را تقریباً غیر ممکن نموده است. از این رو این کاپشن ها انتخاب های مناسبی به شمار می روند و شما را برای این شرایط خاص آماده می نمایند.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب گونه های خود را در خانه برجسته کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2303

به "پاییز سال جاری شیک تر از هر سال تیپ بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییز سال جاری شیک تر از هر سال تیپ بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید