پدیده یک &ndash سایپا صفر ، یحیی صدرنشین ماند

به گزارش تور بالی اندونزی، پدیده با این گل صدرنشینی اش در جدول رده بندی را تثبیت کرد و یکبار دیگر باعث تعجب اهالی فوتبالی شد.

پدیده یک &ndash سایپا صفر ، یحیی صدرنشین ماند

به گزارش خبرنگاران ، یکشنبه 4،9،97، هفته سیزدهم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر، ساعت 15:45، استادیوم امام رضا مشهد، تماشاگر 10500

پدیده: یک گل: محمد قاسمی نژاد(82)

سایپا: صفر

داور: سیدمهدی سیدعلی یاری ها: حسن انتظاری، امیرمحمد داوودزاده

اخطار: ساموئل سارفو(سایپا)

بازیکن برتر: امین قاسمی نژاد(پدیده)

پدیده: یوسف بهزادی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، مسعود ریگی، سعید صادقی، محمد قاسمی نژاد(88- محمد مهدی خانی)، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری(67- اکبر صادقی)، حسین مهربان(69 - یونس شاکری).

سرمربی: یحیی گل محمدی

سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، ساموئل سارفو، رضا علیاری، عبدالله ناصری(41- امید دره)، امید خالدی، مهرداد کفشگری، محمدصادق بارانی، علی دشتی(66- تعیین عباسیان)، مهدی ترابی(84- حسین کامیاب)، آرش رضاوند، آرمان رمضانی.

سرمربی: علی دایی

گزارش بازی:

رقابت تیم صدرنشین با هر تیم دیگری حساسیت های خاص خود را دارد. به خصوص اگر این بازی نبرد بین پدیده با راهنمایی یحیی گل محمدی باشد با سایپای تحت راهنمایی علی دایی. با این حال اما شاگردان علی دایی نیمه اول بازی را با برتری نسبی نسبت به پدیده شروع کردند. طوری که در دقیقه 5 بازی، سایپا می توانست به گل برسد. در همین دقیقه 5، مرادمند اجازه نداد حرکت رضاوند از جناح چپ زمین نتیجه بخش گردد و با تکل به موقع توپ را راهی کرنر کرد. ارسال مهدی ترابی از روی کرنر، ضربه پشت سر رمضانی و در ادامه ضربه سر رضاوند در دستان بهزادی جای گرفت. در دقیقه 9، باز هم تکل به موقع مرادمند اجازه نداد پاس در عمق ترابی نتیجه بخش گردد و توپ را به کرنر زد.

در دقیقه 16 بازی، ناصری نفوذ سریعی از جناح راست زمین داشت و علی دشتی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که برخوردی بین او و مدافع پدیده رخ داد اما سیدعلی، داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

در این بین البته پدیده هم حملاتی را روی دروازه حریف داشت که از این حملات می توان به موقعیتی اشاره نمود که در دقیقه 20 نصیب پدیده شد. ارسال خوب امین قاسمی نژاد با پای چپ به بعد از تیرک دوم را خلعتبری تک ضرب زد که منادی با واکنش به موقع توپ را به کرنر فرستاد. همین طور در دقیقه 40 بازی که پاس خلعتبری و شوت سر ضرب امین قاسمی نژاد از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

در نیمه دوم اما بازیکنان پدیده به طور جدی تری به فکر تثبیت صدرنشینی خود افتادند. حملات متعددی که در این نیمه ترتیب داده شد با رهبری امین قاسمی نژاد بارها و بارها تکرار شد تا در نهایت در دقیقه 82 با یک گل به سود پدیده به بار نشست و امین قاسمی نژاد گلی را پایه ریزی کرد که محمد قاسمی نژاد به ثمر رساند. در دقیقه 82 پاس در عمق امین قاسمی نژاد به محمد قاسمی نژاد، او را در موقعیت تک به تک قرار داد که این بازیکن پس از فرار از سد علیاری، شوت زنی کرد اما ضربه او را منادی به شکل ناقص دفع کرد تا در ریباند محمد قاسمی نژاد دروازه سایپا را باز کند.

پدیده با این گل صدرنشینی اش در جدول رده بندی را تثبیت کرد و یکبار دیگر باعث تعجب اهالی فوتبالی شد.

590 - 11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 142

به "پدیده یک &ndash سایپا صفر ، یحیی صدرنشین ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده یک &ndash سایپا صفر ، یحیی صدرنشین ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید