کاهش کارمزد معاملات صندوق های سرمایه گذاری در دستور کار قرار گرفت

به گزارش تور بالی اندونزی، سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف تشویق به سرمایه گذاری غیرمستقیم به کاهش کارمزد معاملات صندوق های سرمایه گذاری اقدام کرد.

کاهش کارمزد معاملات صندوق های سرمایه گذاری در دستور کار قرار گرفت

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، از سازمان بورس و اوراق بهادار، این سازمان با هدف تشویق به سرمایه گذاری غیرمستقیم به کاهش کارمزد معاملات صندوق های سرمایه گذاری اقدام کرد.

یکی از اهداف سازمان بورس و اوراق بهادار تشویق سرمایه های خرد به سمت صندوق های سرمایه گذاری است. این امر در راستای حمایت از این سرمایه ها و امکان سرمایه گذاری با ریسک کنترل شده برای سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران جدیدالورود است. بر این اساس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در ششصد و سی و چهارمین جلسه خود به موضوع کاهش سقف نرخ کارمزد های معاملات اوراق بهادار و پذیره نویسی اولیه در صندوق های سرمایه گذاری پرداخت.

این مساله که با هدف تشویق سرمایه گذاری مستقیم و کاهش هزینه های سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت به تصویب مصوبه ای با 3 بند انجامید که توسط محمدرضا معتمد؛ مدیر نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار به مدیران صندوق های سرمایه گذاری و کلیه فعالان بازار ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1062

به "کاهش کارمزد معاملات صندوق های سرمایه گذاری در دستور کار قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش کارمزد معاملات صندوق های سرمایه گذاری در دستور کار قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید