کدام شهر کانادا برای زندگی بهتر است؟

به گزارش تور بالی اندونزی، اگر شما قصد مهاجرت به کانادا را دارید و می خواهید بدانید کدام شهر کانادا را برای زندگی انتخاب کنید بهتر است، بستگی به معیارهایتان برای زندگی مانند شرایط، الویت ها،سلایق و علایق شما دارد که انتخاب کنید با توجه به این موارد کدام یک از شهرهای کانادا به معیارهایتان نزدیک تر است. در ادامه ما تعدادی از شهر های کانادا که جزء بهترین و عظیم ترین شهرهای کانادا هستند را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

کدام شهر کانادا برای زندگی بهتر است؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

  • تورنتو

تورنتو عظیمترین شهر کانادا و چهارمین شهر عظیم در آمریکای شاقتصادی از نظر جمعیت است. تورنتو قطب اقتصادی کانادا است و منطقه اقتصادی آن در مرکز شهر، نزدیک برج CN واقع شده است. همچنین مملو از خانه های مد و طراحی آمریکای شاقتصادی است. با وسایل حمل و نقل عمومی گسترده، تورنتو گران ترین قیمت ملک را در کانادا و در سراسر جهان دارد. اگر از بازدید از شهرهای هیجان انگیز و پر جنب و جوش لذت می برید، قطعا تورنتو را دوست خواهید داشت. در تورنتو بیش از 140 زبان صحبت می گردد که این امرباعث شده است تورنتو متنوع ترین شهر چند فرهنگی در جهان باشد. تورنتو دارای محله های جدید و شیک بسیاری است که در مناطق صنعتی سابق بوده اند. شما در تورنتو هرگز خسته نخواهید شد زیرا رویدادهای عظیم زیادی از جمله جشنواره بین المللی فیلم معروف تورنتو و... نظر شما را جلب خواهند کرد. تورنتو شهری است که مهاجران از تمام کشور ها آن را برای زندگی انتخاب می نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • ونکوور

ونکوور که در بریتیش کلمبیا واقع شده است یکی از متنوع ترین شهرهای کانادا است این شهر با نام جورج ونکوور کاشف بریتانیایی نام گذاری شده است. ونکوور شهری است که اقیانوس با کوه ها دیدار می نماید. گذشته از زیبایی طبیعی دیدنی و جذاب، این کلانشهر ساحلی دارای جذابیتی آرامش بخش است که باعث می گردد آن را به یکی از محبوب ترین شهرهای کانادا برای بازدید تبدیل کند. ونکوور همچنین دروازه ای برای انواع ماجراجویی های از جمله تفرجگاه اسکی و جزایر بی شماری در ساحل است. این شهر همچنین به عنوان ایستگاه بندری برای کشتی های دریایی که اغلب به سمت آلاسکا حرکت می نمایند نیز می باشد. این شهر از سیاتل کمتر از سه ساعت فاصله دارد و دارای سیستم حمل و نقل عمومی استثنایی است که می تواند بازدید نمایندگان از فرودگاه بین المللی ونکوور را در حدود بیست دقیقه به مرکز شهر منتقل کند. ونکوور با توجه به داشتن فرهنگ های مختلف تبدیل به شهر عجایب آشپزی شده است. ونکوور همچنین دارای یک آکواریوم عالی و چندین پارک دوست داشتنی از جمله پارک ملکه الیزابت و پارک استنلی است. تمام این ها ونکوور را به یکی از بی نظیرترین شهر های کانادا برای زندگی تبدیل نموده است.

  • کبک

شهر کبک در باریک ترین نقطه رودخانه سنت لارنس واقع شده است و باتوجه به مناطق تاریخی قدیمی اش این کلان شهر، به عنوان یک میراث جهانی یونسکو اعطا شده است. بهترین زمان برای بازدید از شهر کبک بین ژوئن تا آگوست است، زمانی که هوا معتدل است و فصل در حال جابجایی است. اگر می خواهید جشنواره های زمستانی نمادین را تجربه کنید، یک سفر را در ماه فوریه به کبک داشته باشید. در حالی که زبان انگلیسی و فرانسوی دو زبان رسمی در کانادا هستند، بیشتر مردم در شهر کبک به زبان فرانسه صحبت می نمایند. آب و هوا در شهر کبک از سرمازدگی شدید تا گرمای حاد متغیر است. این شهر تعداد انگشت شماری از بوتیک های اروپایی، فروشگاه ها و رستوران های عظیم رو در خود جای داده است. هر ساله، این شهر از هزاران بازدید نماینده از کارناوال زمستانی کبک استقبال می نماید، جایی که افراد محلی و مسافران به طور یکسان می توانند رژه های شبانه، مجسمه های برفی، اسکیت بازی و نمایش هایی را برای همه سنین تجربه نمایند. در ماه آگوست، کبک سیتی بیش از 700000 بازدید نماینده را به مدت شش شب از نمایش های آتش بازی بسیار مهیج ، به طور رایگان جذب می نماید. عظیمترین جشنواره موسیقی در فضای باز کانادا، جشنواره (dété de Québec (FEQ، که هر سال در ماه ژوئیه برگزار می گردد، بیش از 80،000 تماشاگر در 10 مکان شهری در سراسر شهر به اجراهای عظیم می پردازند. شهر کبک دارای برخی از بهترین غذاهای فرانسوی در استان و همچنین انواع دیگر غذاهای بین المللی و آمریکایی است. این شهر دارای تعداد زیادی هتل زنجیره ای معروف و لوکس، از هیلتون تا فیرمونت است.

بیشتر بخوانید:

  • اتاوا

اتاوا پایتخت کانادا است که دارای بناهای تاریخی بسیاری می باشد. یکی از مشهورترین نقاط دیدنی اتاوا کانال Rideau است که در این شهر قطع می گردد و در دمای یخ زدایی به عظیمترین سطح اسکیت جهان تبدیل شده است. اتاوا دارای تعدادی از خدمات بهداشتی و درمانی درجه یک می باشد. سیاستمداران آن تمایل دارند که به شهرهایی که در آن کار می نمایند و در آن زندگی می نمایند خدمات خوبی ارائه دهند. اتاوا دارای دانشگاه ها و کاج های بسیار خوبی با دو زبان فرانسوی و انگلیسی می باشد. بیش از 9،500 آمریکایی اوتاوا را خانه دائمی خود می دانند، و گرچه برخی ها بدون شک در پست های دولتی مشغول به کار هستند، اما اتاوا همچنین کانون آغازین فناوری نوآورانه است.

  • کلگری

کلگری که در حاشیه کوه های راکی واقع شده است عظیمترین شهر آلبرتا است که دارای هتل ها، رستوران ها و سایر غذاهای خوب است و از دهه 1990 از رونق عظیمی به خود گرفته است. اقتصاد در کلگری متنوع است و شامل خدمات اقتصادی، حمل و نقل و لجستیک، فناوری و انرژی است. به ویژه این منطقه یک مقصد عالی برای مهندسین مکانیک ، معدنچیان و متخصصان تجارت است. با افزایش جمعیت کلگری، فروش مسکن در حال افزایش است اما قیمت اجاره به آرامی کاهش می یابد زیرا شاهد افزایش در دسترس بودن املاک اجاره ای هستیم. همچنین کلگری دارای اقلیت های مرئی است که تعداد کثیری از آنها را آسیای جنوبی (24٪)، چینی (28٪) و فیلیپینی (11٪) تشکیل می دهد. جرم در منطقه کم است و بیکاری به آرامی در حال بهبود است. کلگری علاوه بر داشتن چشم اندازهای جالب در آمریکای شاقتصادی آفتابی ترین شهر کانادا و همچنین جوان ترین شهر است. تمام این ها باعث شده است کلگری به چهارمین شهر پرمحتوا در جهان تبدیل گردد. از سال 2016، بیش از 12,100 آمریکایی به طور دائم در کلگری مستقر شدند و تعداد بیشتری از آنها به عنوان دانش آموز و کارگر حضور داشتند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از موسسه مهاجرتی خبرنگاران با شماره های 021-22226480 تماس حاصل فرمائید و یا از مشاوره آنلاین رایگان خبرنگاران بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه های برتر کانادا

منبع: اینترنت
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1350

به "کدام شهر کانادا برای زندگی بهتر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام شهر کانادا برای زندگی بهتر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید