کسب پیروزی های متعدد برای شطرنج بازان نابینا و کم بینا

به گزارش تور بالی اندونزی، دور اول و دوم مسابقات استاندارد شطرنج نابینایان و کم بینایان سومین دوره بازی های پاراآسیایی در دو بخش زنان و مردان و در دو کلاس (b1) و (b2 و b3) برگزار گردید و 12 شطرنج باز کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

کسب پیروزی های متعدد برای شطرنج بازان نابینا و کم بینا

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به جاکارتا، در دور نخست رقابت ها، 9 پیروزی، یک تساوی و 2 شکست نصیب شطرنج بازان کشورمان شد.

در بخش آقایان و در گروه b1 مهدی رومی فرد حریف هندی خود را شکست داد، عرفان محمد علیزاده بر شطرنج بازی از کشور میزبان غلبه کرد. حسن قدیری نیز مغلوب حریف فیلیپینی شد.

در گروه b2 و b3، علیرضا قورچی بیگی، حریف اندونزیایی را شکست داد، امید کریمی حریف هندی خود را از پیش روی برداشت و مجید باقری مغلوب حریف هندی شد.

در بخش بانوان این رقابت ها و در گروه b1 ملیحه صفایی بر حریف میانماری غلبه کرد، زهرا محمدی راد ورزشکار دیگری از میانمار را شکست داد و لیلا زارع زاده برابر حریف اندونزیایی به تساوی دست یافت.

در گروه b2 و b3 عاطفه نقوی و فریبا زنده بودی بر رقیبان هندی خود به رجحان رسیدند و فاطمه برقول نماینده مالزی را شکست داد.

دور دوم مسابقات شطرنج نابینایان با 5 برد، 3 تساوی و یک شکست برای شطرنج بازان کشورمان همراه بود.

در بخش آقایان و در گروه b1 عرفان محمدعلیزاده در مقابل مهدی رومی فرد دیگر شطرنج باز کشورمان به نتیجه تساوی دست یافت و حسن قدیری حریف خود از تیمور شرقی را مغلوب کرد.

در گروه b2 و b3 علیرضا قورچی بیگی برابر حریف قزاقستانی خود به تساوی رسید، امید کریمی شطرنج باز فیلیپینی را شکست داد و مجید باقری از سد حریف سریلانکایی خود گذشت.

در بخش بانوان و در گروه b1 ملیحه صفایی زهرا محمدی راد را شکست داد و لیلا زارع زاده مغلوب شطرنج باز میزبان شد.

در گروه b2 و b3 فاطمه برقول و فریبا زنده بودی به نتیجه تساوی دست یافتند و عاطفه نقوی حریف ویتنامی خود را شکست داد.

مسابقات شطرنج نابینایان وکم بینایان در دو قسمت استاندارد و سریع و در هفت دور به روش سوییسی برگزار می گردد. در مسابقات شطرنج هم در بخش انفرادی و هم تیمی مدال توزیع می گردد و در نتیجه در کلیه کلاس های پزشکی، 32 مدال توزیع خواهد شد.

دور سوم و چهارم این مسابقات دوشنبه 16 مهر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 730

به "کسب پیروزی های متعدد برای شطرنج بازان نابینا و کم بینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب پیروزی های متعدد برای شطرنج بازان نابینا و کم بینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید