تدابیر فوری اندونزی برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش تور بالی اندونزی، مقام های شهر جاکارتا پایتخت اندونزی حالت فوق العاده دو هفته ای را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام کرده اند.

تدابیر فوری اندونزی برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، با آغاز حالت فوق العاده دو هفته ای در شهر جاکارتا پایتخت و بزرگترین شهر اندونزی، مقام های این شهر کلیه سینماها و سایر اماکان عمومی را تعطیل کرده اند.

بر اساس این گزارش تدابیر جدید اتخاذ شده توسط اندونزی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا شامل دورکاری می شود ولی این تدابیر هنوز نسبت به اقدامات اتخاذ شده از سوی کشورهای همسایه چندان قاطع و کارساز نبوده است.

برخی کارشناسان نیز بر این باورند که اندونزی با جمعیت 260 میلیون نفری هنوز اقدامات کافی و مناسبی را برای مهار این ویروس مرگبار اتخاذ نکرده است.

محمد اقبال سخنگوی پلیس اندونزی تاکید کرده است که 465 هزار مامور پلیس در سراسر این کشور مانع از برگزاری گردهمایی ها و تجمعات خواهند شد و این اقدامات با هدف حفاظت از سلامتی و ایمنی مردم خواهد بود.

یک انجمن پزشکی در اندونزی از مرگ 6 پزشک و پرستار در این کشور پس از ابتلا به کرونا خبر داده است. رئیس جمهور اندونزی به خاطر فوت کادر درمانی تسلیت گفته است.

اندونزی تا به امروز ابتلای 514 نفر به ویروس کرونا را تایید کرده و 48 نفر نیز فوت کرده اند. بیشتر آمار مبتلایان و فوتی ها مربوط به شهر جاکارتا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1019

به "تدابیر فوری اندونزی برای مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر فوری اندونزی برای مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید