قهرمان پارالمپیک توکیو در پی مدال طلا و رکوردشکنی در پاراآسیایی چین

به گزارش تور بالی اندونزی، قهرمان پارالمپیک توکیو در وزنه برداری دسته 80 کیلوگرم، گفت: تمام تلاشم کسب مدال طلا و رکوردشکنی در بازیهای پاراآسیایی چین است.

قهرمان پارالمپیک توکیو در پی مدال طلا و رکوردشکنی در پاراآسیایی چین

روح الله رستمی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره دلیل غیبت خود در مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری اظهار کرد: به دلیل آسیب دیدگی بازوی سمت چپم امکان شرکت در مسابقات را نداشتم، البته در حال درمان هستم و از سال آینده تمرینات خود را به طور جدی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین آغاز خواهم کرد.

وی یکی از مسائل خود را نداشتن شغل مناسب اعلام کرد و افزود: در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با وجود این که ایشان تاکید بر رفع اشتِغال مدال آوران داشتند، اما هنوز این مشکل تحقق پیدا نکرده و همچنان منتظر هستم تا این مشکل مرتفع شود.

رستمی همچنین در ارزیابی از سطح مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری، افزود: سطح مسابقات بالا است و دوست داشتم برای ارزیابی خود در این مسابقات حضور داشته باشم که به دلیل آسیب دیدگی متاسفانه شرایط فراهم نشد.

وی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به تکرار مدال طلای خود در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین هستید، گفت: همان طور که در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در دسته 72 کیلوگرم پیروز به کسب مدال طلا و رکوردشکنی شدم و در بازیهای پارالمپیک توکیو در دسته 80 کیلوگرم به مدال طلا رسیدم، در چین نیز تلاشم بر این است که علاوه بر کسب مدال طلا در این دسته، رکوردشکنی نیز داشته باشم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2177

به "قهرمان پارالمپیک توکیو در پی مدال طلا و رکوردشکنی در پاراآسیایی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان پارالمپیک توکیو در پی مدال طلا و رکوردشکنی در پاراآسیایی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید