کشف جسد کوهنورد تهرانی پس از 10ساعت جستجو

به گزارش تور بالی اندونزی، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: پیکر بی جان کوهنورد سقوط نموده در محدوده آبشار چال مگس دارآباد تهران پس از 10 ساعت عملیات جستجو کشف شد.

کشف جسد کوهنورد تهرانی پس از 10ساعت جستجو

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، نجاتگران هلال احمر شمیرانات با ایجاد کارگاه فنی، پیکر این کوهنورد 40 ساله را را از دره خارج و تحویل عوامل شهرداری و انتظامی دادند.

این گزارش می افزاید: در پی اعلام مردمی به سامانه ندای امداد و نجات 112 در ساعت 13 روز چهارشنبه سوم فروردین مبنی بر مشاهده تعدادی تجهیزات کوهنوردی در ارتفاعات دارآباد تهران، تیم اعزامی پس از جستجو و بهره گیری از اطلاعات کوهنوردان حاضر در منطقه توانست پیکر کوهنوردی آقا 40 ساله را در محدوده آبشار چال مگس دارآباد پیدا کند.

در این گزارش آمده است: با توجه به قرار گرفتن جسد کوهنورد سقوط نموده در رودخانه ای که انتهای دره وجود داشت، نجاتگران پس از ساعت ها کوشش با ایجاد کارگاه فنی طناب کشی توانستند با انتقال پیکر به بالای دره، پیکر وی را به عوامل شهرداری و انتظامی تحویل دهند.

شمیرانات دارای پنج پایگاه امداد و نجات در گردنه قوچک (ورودی لواسانات و رودبار قصران)، دربند، کلکچال، شیرپلا و نمایشگاه بین المللی است.

شهروندان در صورت وقوع حادثه می توانند با شماره تماس 112 جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار نمایند.

شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه 2 تهران) و 2 بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی مرکز واقع شده است.

این شهرستان دارای کوه ها، روددره ها و محل عبور رودخانه جاجرود به سد لتیان و به همین دلیل در تمامی فصول با استقبال چشمگیر گردشگران و کوهنوردان روبرو است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2184

به "کشف جسد کوهنورد تهرانی پس از 10ساعت جستجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف جسد کوهنورد تهرانی پس از 10ساعت جستجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید