آخرین سرنخ ها از هواپیمای مالزیایی

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: در تازه ترین خبرها از هواپیمای مالزیایی آخرین جملات خلبان هواپیمای گمشده خطوط هوایی مالزی بعد از آن که وسایل ارتباطی آن از کار افتاده بود، فاش شده است.

آخرین سرنخ ها از هواپیمای مالزیایی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، دوربین های مدار بسته کاپیتان زهاری احمد شاه، خلبان بوئینگ 777 ، را در حالی که به هنگام عبور از گیت امنیتی فرودگاه بین المللی کوالالامپور مورد تفتیش و بازرسی قرار می گیرد گرفته اند.

پس از آن یاری خلبان فاروق حمید، که او نیز قبل از رفتن به هواپیما مرد بازرسی نهاده شد ،به او ملحق شد. با وجود آن که یکی از سیستم های ارتباطی هواپیما از کار افتاده بود، آخرین جملات خلبان نشان نمی دهد که مسئله ای وجود داشته است، در نتیجه این سوء ظن را تشدید می نماید که کسی که کنترل هواپیما را می دانسته که در ناپدید شدن آن دست داشته است.

با وجود آن که یکی از سیستم های ارتباطی هواپیما از کار افتاده بود، آخرین جملات خلبان نشان نمی دهد که مسئله ای وجود داشته است، در نتیجه این سوء ظن را تشدید می نماید که کسی که کنترل هواپیما را می دانسته که در ناپدید شدن آن دست داشته است. همچنین مقامات امروز گفتند که ممکن است این هواپیما فرود آمده باشد و از زمین سیگنال های ماهواره ای بفرستد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 443

به "آخرین سرنخ ها از هواپیمای مالزیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین سرنخ ها از هواپیمای مالزیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید