آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 15 اردیبهشت

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، روز دوشنبه، اسکناس آمریکایی با قیمت 22 هزار و 50 تومان معامله می شد که 200 تومان بیشتر از روز یکشنبه بود. پیش بینی ها از آینده بازار دلار چگونه است؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 15 اردیبهشت

دنیای اقتصاد درباره بازار دلار نوشت: ساعت 5 بعدازظهر روز دوشنبه، دلار با قیمت 22 هزار و 50 تومان معامله می شد که 200 تومان بیشتر از روز یکشنبه بود. این برگشت برای انتظارات معامله گران افزایشی بازار بسیار مهم بود. عده ای با توجه به این افزایش، خبر از سرانجام فرایند کاهشی دادند.

با این حال روز سه شنبه در معاملات پشت خطی اتفاق غیرمنتظره ای رخ داد که می تواند بار دیگر سمت و سوی انتظارات را دست خوش تغییرکند.

اتفاق غیرمنتظره بازار دلار

اتفاق غیرمنتظره برای دلاری ها، نزول شدید قیمت اسکناس آمریکایی در معاملات پشت خطی روز سه شنبه بود. گفته می گردد که تا ساعت 2 ظهر دیروز در این معاملات، قیمت اسکناس آمریکایی حتی تا محدوده 21 هزار و 500 تومانی ریزش نموده بود. از نگاه معامله گران دلیل این افت غیرمنتظره، خبری بود که بعضی سایت ها در خصوص نزدیک شدن به توافق هسته ای منتشر کردند. خبرگزاری آسوشیتدپرس روز سه شنبه ادعا کرد انبوه تماس های دیپلماتیک و گزارش های مربوط به پیشرفت مذاکرات، حاکی از آن است که تهران و واشنگتن در مذاکرات غیرمستقیم خود در آستانه توافق قرار دارند. فروشندگان با تکیه بر این خبر، دلار را به کانال 21 هزار تومانی برگرداندند.

به این ترتیب، می توان گفت دلار طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در رفت و برگشت قیمتی بین کانال 21 و 22 هزار تومان به سر می برد. کاهش کانال قیمتی دلار در روز سه شنبه در صورتی می تواند اهمیت خود را حفظ کند که روز چهارشنبه افزایشی ها به بازار هجوم نیاورند. به باور تحلیلگران فنی اگر در روز چهارشنبه اسکناس آمریکایی محدوده 21 هزار و 200 تومانی را از دست بدهد، با موج جدیدی از فروش ها رو به رو خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1775

به "آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 15 اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 15 اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید