آخرین شرایط وزنه بردار مصدوم تیم ملی تشریح شد

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، دکتر داود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اینکه مصدومیت آرنج حسین سلطانی شدید نبود گفت: بعد از این اتفاق بلافاصله روی صحنه، آرنج او را جا انداختم و بعد وی را به بیمارستان فرستادم.

آخرین شرایط وزنه بردار مصدوم تیم ملی تشریح شد

وی گفت: حسین سلطانی وزنه بردار دسته 81 کیلوگرم که در مسابقات قهرمانی آسیا آسیب دید، پیش از این شرایط بدنی خوبی داشت، اما متأسفانه زیر وزنه 161 کیلوگرم آرنج او در رفت و برای ادامه رقابت بدشانسی آورد. اگر این آسیب دیدگی برای او اتفاق نمی افتاد، امیدواری کسب مدال نقره را با رقابتی که دیدیم و رکوردهایی که ثبت نموده، برای او داشتیم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری عنوان نمود: در حال حاضر باید ببینیم شرایط آرنج او چگونه است. روی صحنه که آرنج او را دیدم دررفتگی شدیدی نبود و با یک حرکت ساده در راستا خود دررفتگی آرنج را جا انداختیم و برای ادامه درمان او را به بیمارستان فرستادیم.

وی در سرانجام یادآور شد: باید از آرنج او تصویربرداری گردد تا شرایط مفصل از نظر شکستگی یا مسائل دیگر آنالیز گردد. فعلاً نمی توان قضاوت کرد و باید زمانی که به ایران برگشتیم، آنالیز بیشتری صورت گیرد. امیدوارم اتفاق بدی برای او از نظر پارگی رباط رخ نداده باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1765

به "آخرین شرایط وزنه بردار مصدوم تیم ملی تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط وزنه بردار مصدوم تیم ملی تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید