شروع دوباره قطار گردشگری لرستان ، 19 توقف گاه برای تماشای جاذبه های طبیعی و تاریخی

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از شروع مجدد حرکت قطار گردشگری این استان اطلاع داد .

شروع دوباره قطار گردشگری لرستان ، 19 توقف گاه برای تماشای جاذبه های طبیعی و تاریخی

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

خبرنگاران: سید امین قاسمی با بیان این خبر اضافه نمود: پس از آخرین حرکت این قطار در دهم فروردین ماه سال جاری و جاری سیل در استان که موجب تخریب بخشی از زیرساخت های گردشگری در جهت ریلی گردشگری لرستان شد با کوشش های فراوان و موافقت راه آهن حرکت قطار گردشگری استان از سر گرفته می گردد.

وی گفت: در حرکت ریل باس گردشگری استان 2 تور یک روزه و سه روزه پیش بینی شده که در تور یک روزه زیبایی های جهت ریلی و در تور سه روزه بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرهای خرم آباد و بروجرد و همچنین زیبایی های جهت ریلی برای علاقه مندان و گردشگران در نظر گرفته شده است.

قاسمی با بیان اینکه دومین حرکت قطار گردشگری لرستان پنجم مهر ماه همزمان با روز جهانی جهانگردی حرکت خواهد نمود گفت: علاقه مندان به استفاده از این قطار گردشگری می توانند به وسیله شرکت حامی گشت گهر مجری قطار گردشگری لرستان نسبت به رزرو بلیط خود اقدام نمایند.

در جهت قطار گردشگری استان لرستان 19 توقف گاه پیش بینی شده که مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از این قطار از همه توقف گاه ها دیدن نمایند.

منبع: چمدان
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 346

به "شروع دوباره قطار گردشگری لرستان ، 19 توقف گاه برای تماشای جاذبه های طبیعی و تاریخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوباره قطار گردشگری لرستان ، 19 توقف گاه برای تماشای جاذبه های طبیعی و تاریخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید