آمادگی ایتالیا و صربستان برای حضور در لیگ جهانی والیبال

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: حریفان ایران در لیگ جهانی والیبال با قدرت در حال آماده سازی خود برای حضور پیروز در معتبرترین تورنمنت فدراسیون جهانی والیبال هستند.

آمادگی ایتالیا و صربستان برای حضور در لیگ جهانی والیبال

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کنفدراسیون والیبال اروپا، تیم ملی والیبال ایران در حالی عصر سه شنبه برای انجام 3 بازی محبت آمیز قبل از لیگ جهانی، راهی بلغارستان می گردد که حریفان ایران در لیگ جهانی به سختی مشغول آماده سازی خود هستند.

تیم ملی ایتالیا که مثل خیلی از تیم های حاضر در لیگ جهانی از ترکیبی جوان استفاده می نماید با 15 بازیکن در حال تمرین است. ایتالیایی ها روز شنبه یک بازی محبت آمیز با تیم ملی صربستان، دیگر حریف ایران در لیگ جهانی انجام دادند که شکست خورند. آندره گاردینی، مربی تیم ملی ایتالیا بعد از این بازی گفت: 2 تیم از ترکیب جوانان خود استفاده کردند و ما شکست خوردیم ولی اصلا ناامید نیستیم.

جالب اینکه تمام بلیت های بازی 2 تیم ایتالیا و کوبا که قرار است در سالن ماندلا فوروم ایتالیا برگزار گردد در فاصله یک ماه تا آغاز این بازی، فروخته شده است.

صرب ها هم که با ترکیبی جوان در لیگ جهانی حاضر خواهند بود، علاوه بر این پیروزی مقابل آتزوری، یک پیروزی 3 بر یک هم در سالن هالا اسپورتووا لهستان در مقابل این تیم کسب کردند. لهستان، یکی از امیدها و مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی والیبال است. دومین بازی محبت آمیز 2 تیم اما به سود لهستان و شاگردان آندره آناستازی و آندره گاردینی تمام شد. ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی صربستان در این 2 بازی از ولادو پتکوویچ، پاسور فصل پیش کاله آمل استفاده نکرد.

تیم ایران با روسیه، ایتالیا، کوبا، آلمان و صربستان در گروه دوم لیگ جهانی والیبال قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 368

به "آمادگی ایتالیا و صربستان برای حضور در لیگ جهانی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی ایتالیا و صربستان برای حضور در لیگ جهانی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید