اجرای کنسرت قبل از آغاز فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش تور بالی اندونزی، محسن ابراهیم زاده، خواننده کشورمان قبل از آغاز فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی به اجرای برنامه پرداخت.

اجرای کنسرت قبل از آغاز فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگاران، دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن از ساعت 18:30 در استادیوم آزادی، آغاز می گردد.

قبل از آغاز این بازی محسن ابراهیم زاده برای اجرای ترانه های خود روی استیج تعبیه شده روی پیست تارتان استادیوم آزادی رفت و با خواندن آهنگ هایی مورد استقبال تماشاگران نهاده شد.او در حین خواندن ترانه خود از اسم پرسپولیس نیز استفاده کرد که طرفداران با جیغ و سوت با او همراهی کردند.

علیرضا بیرانوند به عنوان آخرین بازیکن پرسپولیس در هنگام خروج از زمین چند توپ را با دستان خود از جلوی دروازه اش تا زمین کاشیما پرتاب کرد.

مراسم پرچم به سبک بازی های جام جهانی قبل از آغاز فینال در استادیوم آزادی برگزار گردید.

در حین اجرای موسیقی از سوی محسن ابراهیم زاده، آتش بازی در استادیوم آزادی همزمان با روشن شدن چراغ قوه موبایل تماشاگران نیز آغاز شد و جلوه بسیار زیبایی به استادیوم آزادی بخشید.

با قرار دریافت جام قهرمانی روی سکوی تعبیه شده، پرچم دایره ای شکل منقش به لوگوی دو باشگاه در دو سمت زمین پهن شد و به نمایش در آمد. به دنبال این اتفاق بازیکنان دو تیم با تشویق کر کننده طرفداران وارد زمین شدند و جهت اجرای مراسم ابتدایی بازی، مقابل صندلی ایستادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 127

به "اجرای کنسرت قبل از آغاز فینال لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای کنسرت قبل از آغاز فینال لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید