افزایش گرسنگی و آسیب پذیری بچه ها در آمریکا

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرگزاری خبرنگاران- شمار بچه ها گرسنه در آمریکا روز به روز افزایش پیدا می نماید و این موضوع در حال تبدیل شدن به بحرانی برای این کشور است.

افزایش گرسنگی و آسیب پذیری بچه ها در آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد، حرف و حدیث ها از ثبت رکورد هایی در آمار و ارقام مربوط به امنیت غذایی حکایت دارد و این در حالیست که آمریکا هنوز به سبب شیوع ویروس کرونا با اوضاع بسیار وخیم و بغرنجی روبروست. این کشور همچنین با بحران مالی شدیدی روبروست که شاید هر نسل یک بار آن را تجربه کند.

لور طه السید گزارشگر شبکه در گزارشی همراه با پخش قفسه های خالی فروشگاه های عظیم در آمریکا به آمار و ارقام تصاعدی درباره سوء تغذیه و فقدان امنیت غذایی در آمریکا که عظیمترین اقتصاد دنیا را دارد گفت: این کشور به جای آن که در صدر فهرست کشور های ارائه کننده یاری های غذایی در دنیا باشد، تعداد بچه ها گرسنه در آنجا روز به روز بیشتر می گردد و علاوه بر این همچنان در صدر لیست کشور های درگیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است و بیشترین آمار روزانه و کلی ابتلا و مرگ و میر بر اثر این ویروس را به خود اختصاص داده است.

لورین باوئر کارشناش مطالعات مالی موسسه بروکینگز گفت: یک سوم بچه ها امنیت غذایی ندارند و 17 درصد مادران نیز که فرزندان کم سن و سال دارند به غذای کافی دسترسی ندارند. می توانیم با اطمینان بگوییم آمار کنونی فقدان امنیت غذایی بالاترین آماری است که در دوره معاصر به ثبت رسیده است.

در ادامه گزارش آمده است: محافل آمریکایی اعلام کردند بیش از 54 میلیون نفر در آمریکا سال جاری فاقد امنیت غذایی هستند. به گزارش وزارت بازرگانی آمریکا 12 درصد از افراد بالغ طی ماه گذشته در منزل غذای کافی نداشته اند. در همین حال بر اساس نظرسنجی مرکز بروکینگز، ده درصد از بچه ها زیر پنج سال نیز امنیت غذایی ندارند.

چلو واترمان مدیر برنامه گروه دوستان زمین گفت: غذا و کشاورزی حدود بیست درصد از اقتصاد آمریکا را تشکیل می دهد حال آن که صد درصد مردم به غذا احتیاج دارند. برنامه دولت برای تامین غذای خانواده های احتیاجمند، اموال لازم را برای تامین احتیاج ها در اختیار آن ها نمی گذارد. این کار باعث می گردد بخش اعظم بار ناشی از بیکاری افراد بر جمعیت های خیریه تحمیل گردد.

العالم در ادمه اضافه نمود، افزایش شمار آمریکایی های احتیاجمند غذا بحث های زیادی درباره شخصی که جو بایدن برای وزارت کشاورزی انتخاب خواهد نمود، به وجود آورده است، زیرا وی ماموریت مبارزه با گرسنگی و نظارت بر برنامه های غذایی را در ایالت های آمریکا بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1500

به "افزایش گرسنگی و آسیب پذیری بچه ها در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش گرسنگی و آسیب پذیری بچه ها در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید