انعکاس مهمان نوازی و صلح دوستی مردم ایران با همراهی در کمپین جهانی جای جاگات

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: راهپیمایی گروه کمپین جهانی جای جاگات در ایران انعکاس برقراری امنیت و آرامش و نیز مهمان نوازی، صلح و دوستی مردم کشور را برای جهانیان به ارمغان خواهد داشت.

انعکاس مهمان نوازی و صلح دوستی مردم ایران با همراهی در کمپین جهانی جای جاگات

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمدابراهیم لاریجانی 30 بهمن ماه 98 با بیان این خبر اضافه کرد: کمپین جای جاگات به حمایت شهردار ژنو کشور سوئیس به مناسبت یکصد و پنجاهمین سالگرد تولد مهاتما گاندی با هدف تحقق بخشیدن به شعار صلح و دوستی بین ملت ها و تعلق زمین به همه راهپیمایی جهانی در چندین کشور را در برنامه خود قرار داده است.

او با بیان اینکه طول مدت سفر این گروه یک سال است، ادامه داد: و از کشورهای هند، ایران، ارمنستان، گرجستان، بلغارستان، صربستان، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، ایتالیا و سوئیس عبور خواهند کرد.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ذکر اینکه هم اکنون میزبان گروه مذکور در ایران هستیم؛ اعلام نمود: گروه کمپین جهانی جای جاگات پس از عبور از استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی در تاریخ 98/12/5 از مرز نوردوز خارج و با ورود به کشور ارمنستان، راستا بعدی را ادامه خواهند داد.

او در ادامه بیان نمود: راهپیمایی مذکور در ایران با حمایت معاونت گردشگری و با همکاری ادارات کل استانی مرتبط صورت می پذیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 909

به "انعکاس مهمان نوازی و صلح دوستی مردم ایران با همراهی در کمپین جهانی جای جاگات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعکاس مهمان نوازی و صلح دوستی مردم ایران با همراهی در کمپین جهانی جای جاگات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید