این 2 بازیکن را پرسپولیسی بدانید!

به گزارش تور بالی اندونزی، محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده، دو مدافع سابق این تیم در آستانه بازگشت به این تیم هستند.

این 2 بازیکن را پرسپولیسی بدانید!

این دو مدافع ملی پوش که در ترکیب ثابت تیم ملی هم بازی می نمایند علاقه زیادی برای بازگشت به پرسپولیس دارند. البته تکلیف کنعانی زادگان هنوز به طور دقیق تعیین نشده، اما شجاع که فعلاً مصدوم است، با تیم الریان قطر ادامه نخواهد داد و در واقع باید گفت قطری ها تمایلی به تمدید قرارداد او ندارند.

با این حساب باید گفت به احتمال بسیار زیاد کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده از ابتدای فصل آینده در پرسپولیس خواهند بود و اگر به هر علت یکی از آن ها نیاید و یا نتواند بازی کند، مسلماً یحیی گزینه های دیگری را جانشین آن ها خواهد نمود.

گل محمدی از عملکرد یکی دو نفر از مدافعان خود اصلاً راضی نیست و سیدجلال هم به احتمال زیاد فصل آینده در فهرست پرسپولیس نخواهد بود به همین علت باید شاهد تغییرات فراوانی در ساختار دفاعی قرمز ها باشیم که از آن جمله می توان به حضور کنعانی زادگان و خلیل زاده اشاره نمود. ضمن اینکه پورعلی گنجی هم بار ها اعلام نموده که پرسپولیس را دوست دارد و روزی در این تیم بازی می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2210

به "این 2 بازیکن را پرسپولیسی بدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 2 بازیکن را پرسپولیسی بدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید