بارگیری نخستین محموله واگن های مترو اصفهان از چین تا چند روز آینده

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: معاون عمرانی وزیر کشور گفت: در چند روز آینده شاهد بارگیری و حمل نخستین محموله واگن های متروی اصفهان از چین به ایران بوده و پس از ورود واگن ها براساس یک زمان بندی مطلوب، تا خاتمه سال جاری شاهد راه اندازی خط یک مترو در اصفهان هستیم.

بارگیری نخستین محموله واگن های مترو اصفهان از چین تا چند روز آینده

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، هوشنگ خندان دل در حاشیه بازدید از خط یک قطار شهری اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های بزرگ مانند متروی اصفهان، هر لحظه تحت تاثیر تصمیم گیری ها و برنامه ریزی هایی که در گذشته برای آن گرفته شده، قرار دارند.

وی اضافه نمود: بدون توجه به زمینه های قبلی نمی توان به زمان تکمیل پروژه و راه اندازی مترو اشاره نمود که متاسفانه پروژه قطار شهری اصفهان همانند پروژه چند شهر دیگر، مدت بیش از حل معقولی تکمیل آن به درازا کشیده شده، در حالی که می توانستیم در گذشته شاهد بهره برداری از آن باشیم.

اهمیت بهره برداری از مترو برای برطرف معضل ترافیکی و آلودگی هوا

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به اهمیت تکمیل هرچه سریع تر پروژه متروی اصفهان توضیح داد: تکمیل این پروژه در شهر اصفهان گره بزرگی را از حمل و نقل و ترافیک شهری باز نموده و همچنین معضل آلودگی هوا که سلامت جامعه را در خطر انداخته، حل می نماید.

وی پیرامون دلایل طولانی شدن زمان بهره برداری مترو اصفهان بیان نمود: دولت تدبیر و امید در نخستین روزهای کاری خود، توجه به سیستم های ریلی را در شهر های بزرگی همچون اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، کرج و تهران را در دستور کار خود قرار داد.

خندان دل اضافه نمود: در وزارت کشور برای تکمیل پروژه های عمرانی در کشور برنامه ای تهیه و در گروه های کارشناسی و وزارت خانه های مختلف مورد آنالیز نهاده شد که تمام کوشش ما بر این است که در یک دوره کوتاه مدت، پروژه های عمرانی و به ویژه سیستم ریلی را تکمیل کنیم.

خط یک قطار شهری اصفهان تا انتها سال جاری افتتاح می گردد

معاون عمرانی وزیر کشور اعلام کرد: براساس برنامه ریزی هایی که در گذشته برای متروی اصفهان انجام شده، بخشی از واگن های باید از طریق تولیدکننده خارجی وارد گردد و به داخل کشور حمل گردد.

وی بیان نمود: در حال حاضر بخش قابل توجهی از قسمت های ساختمانی پروژه متروی اصفهان تقریبا به انتها رسیده و با کمی کوشش آماده بهره برداری می گردد اما مسئله اصلی واگن ها است.

خندان دل اظهار کرد: به سبب اقدامات انجام گرفته در پروژه متروی اصفهان، در چند روز آینده شاهد بارگیری و حمل نخستین محموله واگن های متروی اصفهان از چین به ایران بوده و پس از ورود واگن ها براساس یک زمان بندی مطلوب، تا انتها سال جاری شاهد راه اندازی خط یک مترو در اصفهان هستیم.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 464

به "بارگیری نخستین محموله واگن های مترو اصفهان از چین تا چند روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارگیری نخستین محموله واگن های مترو اصفهان از چین تا چند روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید