بازگشت گل ریحان به صدر در روز شکست سنگین نود

به گزارش تور بالی اندونزی، هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز با شکست سنگین نود مقابل مس رفسنجان و تساوی گل ریحان و مس کرمان به خاتمه رسید.

بازگشت گل ریحان به صدر در روز شکست سنگین نود

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز(آدینه) با 9 ملاقات شروع شد که در مهمترین بازی ها مس رفسنجان پیروز شد مقابل نود ارومیه به پیروزی برسد و آلومینیوم اراک برابر مس کرمان به تساوی بدون گل رسید.

مس رفسنجان 3-1 نود ارومیه

شاگردان ربیعی با این پیروزی برابر صدرنشین رقابت ها 27 امتیازی شدند و امید خود را برای ماندن در میان مدعیان بیشتر کردند. گل های مس را محسن آذرباد در دقیقه 27، مهرداد رضایی در دقیقه 74 و مهرداد آوخ در دقیقه 78 به ثمر رساندند. همچنین تک گل نود را در این ملاقات امین عباسی در دقیقه 63 وارد دروازه مس کرد. با این شکست نود از صدر جدول جا ماند و گل ریحان البرز جای آن را پر کرد.

آلومینیوم اراک 0-0 مس کرمان

شاگردان حسینی که در چند بازی اخیر خود عملکرد خوبی داشته اند و پله به پله به بالای جدول نزدیک تر شده اند، امروز برابر آلومینیوم اراک قرار گرفتند و با تساوی بدون گل به این ملاقات انتها دادند. مس کرمان با 24 امتیاز در رده پنجم جدول قرار داشت و با یک امتیاز این ملاقات 25 امتیازی شد و در صندلی خود باقی ماند.

دیگر نتایج هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال:

رایکا بابل 0-1 ملوان

قشقایی شیراز 1-0 داماش گیلان

شهرداری تبریز 1-1 گل ریحان البرز

گل ریحان با این تساوی 30 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت.

نیروی زمینی 1-0 فجر سپاسی

سپیدرود رشت 1-3 بادران تهران

سرخپوشان پاکدشت 1-1 آرمان گهر

استقلال خوزستان 4-1 خوشه طلایی ساوه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 713

به "بازگشت گل ریحان به صدر در روز شکست سنگین نود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت گل ریحان به صدر در روز شکست سنگین نود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید