برترین کشورها برای مهاجرت کدامند ؟؟

به گزارش تور بالی اندونزی، برخی ها برای ارتقای سطح کیفی شغل خود برای چند سال، قصد مهاجرت به کشور های دیگر را دارند، زیرا ممکن است اهدافی که در زمینه شغلی خود دارند، در کشورشان محقق نگردد. این مهاجرت های کاری بسیار برای آینده شغلی افراد مهم است، پس برای دست یابی به این هدف باید برنامه ریزی درستی انجام داد. بعلاوه باید با توجه به شغلی که در آن مشغول به کار هستیم، برترین کشورها برای مهاجرت را انتخاب نماییم. مهم ترین کاری که ابتدا باید برای این هدف انجام دهید، شروعی درست است، سپس پیش رفتن با یک برنامه منظم و در نهایت انتخاب مقصدی مناسب که معمولا افراد در تمامی این مراحل به مشکل بر می خورند و همین باعث به وجود آمدن دغدغه هایی برای افراد می گردد که ما قصد داریم در اینجا در یکی از این مراحل یعنی انتخاب مقصد به شما یاری کنیم و محبوب ترین کشورها برای مهاجرت را معرفی نماییم. با خبرنگاران همراه باشید.

برترین کشورها برای مهاجرت کدامند ؟؟

استرالیا

اولین چیزی که در هر کشوری، توجه فرد خواستار مهاجرت را به خود جلب می نماید، سطح کیفیت زندگی مردم آن کشور است که در استرالیا، زندگی مردم به علت بالا بودن سطح استاندارد از کیفیت بهتری برخوردار است و این موضوع باعث توجه بسیاری از مردم شده است، اما از همه بیشتر مردم بریتانیا به استرالیا علاقه نشان می دهند، چرا که استرالیا با آب و هوای خوب و آفتابی اش مقصد خوبی برای آن ها است. بعلاوه شباهت های بسیاری از لحاظ زبان، آداب و رسوم بین آن ها وجود دارد.

ایرلند

ایرلند را می توان جزو برترین کشورها برای مهاجرت به شمار آورد، زیرا از رشد مالی بالایی برخوردار است و مشتاقانه از مشاغل انگلیسی زبان استقبال می نماید. در نتیجه فرصت های شغلی بسیاری برای مهاجران وجود دارد که این کشور را به کشوری مهاجر پذیر تبدیل نموده است.

دانمارک

برای مهاجرت های کاری باید از یک سری مسائل چشم پوشی کرد و یک سری را در اولویت قرار داد. این شرایط برای کشور دانمارک، برترین کشور جهان برای مهاجرت نیز صدق می نماید، زیرا دارای استاندارد های عالی آموزش و پرورش، حقوق بالا و انعطاف پذیری جامعه می باشد، اما دارای هوای بسیار سرد اسکاندیناوی است. پس باید عوامل مهم را در اولویت قرار داد تا به موفقیت دست پیدا کرد.

چین

یکی از کشور هایی که فراوری، کار و فرصت های شغلی جهان را در دست گرفته است، اقتصاد کشورش روزانه و به سرعت در حال رشد است و از برترین کشورها برای مهاجرت می باشد، چین است. به همین علت حتی برای افراد خواستار مهاجرت کاری هم می تواند فرصت های شغلی بسیار خوبی به خصوص برای متخصصان ایجاد کند، اما از همه بیشتر مردم بریتانیا خواستار مهاجرت به این کشور هستند.

کانادا

اگر دارای تحصیلات عالی و دانش بالا هستید، یکی از کشورهای بسیار خوبی که خواستار تخصص های خوب است، کانادا می باشد. این کشور به علت سطح استاندارد های بالایی که دارد و همینطور کیفیت بالای زندگی مردمش، از افراد متخصص استقبال نموده و دستمزدهای رضایت بخشی می پردازد، اما باید خاطر نشان کرد که بسیاری از افراد، تمامی این موارد حتی سطح بالای بهداشت کشور و پایین بودن آمار جرم و جنایت را به علت آب و هوای سرد و مرطوبش نادیده می گیرند و از مهاجرت به کانادا و استفاده از فرصت های شغلی بسیار عالی اش منصرف می شوند.

فنلاند

یکی دیگر از کشور های سردسیری که بسیار خواستار جذب مهاجران کار است، فنلاند می باشد، زیرا علی رغم سطح کیفی بالای زندگی که برای مردم فراهم آورده است و همینطور حقوق بالایی که برای انواع شغل ها می پردازد، دارای جمعیت مسنی است که سال به سال باعث می گردد از نیروی کار این کشور کاسته شده و در نتیجه روی استاندارد های کاری و زندگی تاثیر بگذارد، پس بدین سبب می توان آن را یکی از کشور های بسیار عالی برای ایجاد فرصت های شغلی در نظر گرفت.

دبی

گزینه بعدی، هرچند که یک شهر است و کشور نیست، اما یکی از برترین گزینه های مهاجرت در چند سال اخیر است. یکی دیگر از منطقه های که همچون چین، اقتصاد آن روز به روز در حال افزایش و پیشرفت است دبی در صدر برترین منطقه ها جهان برای مهاجرت قرار گرفته است. این شهر در حال توسعه، پذیرای بسیاری از انواع شغل ها مانند مهندسی، معلمی برای آموزش انواع زبان ها و حتی ایجاد یک کار و کاسبی نو و آینده دار است که همه و همه دست در دست هم داده اند تا این شهر را به شهری مهاجرپذیر برای پیشرفت تمامی حرفه ها تبدیل نمایند. پس می توانید دبی را در اولویت فهرست خود برای تحقق آرزوهایتان قرار دهید.

آلمان

زمانی کشورهای اروپایی، بسیار برای افراد مشتاق مهاجرت، مقصدی مناسب بودند و فرصت های شغلی بسیاری ایجاد می کردند، اما در حال حاضر تا حد زیادی از تعداد این کشور ها کاسته شده است. یکی از کشور هایی که هنوز هم از جایگاه خاصی برخوردار هستند و دارای رونق خوبی می باشند و در نتیجه جزو برترین کشورها برای مهاجرت محسوب می شوند، آلمان است. این کشور را می توان با برترین شعبات بانک ها و موسسات مالی جهان شناخت، بدین سبب دارای رونق مالی بالایی بوده که فرصت های شغلی بسیاری را برای متقاضیان فراهم می نماید.

فرانسه

یکی از کشور هایی که به نوعی استعدادیابی می نماید و برای آن ها فرصت های شغلی بسیاری با حقوق های مناسب ایجاد می نماید، فرانسه است. کشور های معتبر بسیاری در این کشور شعبه دارند که خود این موضوع به اعتبار کاری فرانسه افزوده و باعث ایجاد فرصت های شغلی بیشتر می گردد، اما در حال حاضر با توجه به شرایط نابسامان کشوری و شرایط رو به نزول مالی که در کشور به وجود آمده است، از متقاضیان برای مهاجرت به فرانسه کاسته شده است.

ایسلند

اغلب کشور هایی که نام برده شدند، ثبات خوبی داشتند و رشد مالی بالایی داشتند، اما اینبار کشوری را معرفی می کنیم که در رکود مالی واقع شده است. این کشور ایسلند می باشد، اما می توان در این کشور هم از فرصت های شغلی که رونق دارند، بهره برد. ایسلند که جزو محبوب ترین کشورها برای مهاجرت در حال حاضر می باشد، در کوشش است تا از بخش گردشگری دوباره به اقتصاد کشور رونق خاصی ببخشد، پس این نکته خوبی است تا افراد ماهر در امر گردشگری برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایند.

بحرین

بحرین در ابتدا برای افراد خارجی، فرصت های شغلی بسیار مناسبی ایجاد می کرد، اما در حال حاضر می توان گفت که زیاد برای افراد خواستار مهاجرت مناسب نیست، زیرا از آنجایی که خواستار استفاده از جوانان کشورش می باشد، هزینه های زیادی را برای ارتقای سطح دانش آن ها پرداخته و یا می توان گفت در بخش آموزش و پرورش، بسیار هزینه نموده است، پس سعی دارد تا از نیروهای داخل کشور بهره ببرد.

مالزی

ممکن است کشور هایی که برای مهاجرت کاری وجود دارند، برای حضور خانواده مناسب نباشند، اما از کشور هایی که مهاجرت افراد با خانواده نیز در آسان است، مالزی می باشد، چرا که این کشور به غیر از رونق مالی، جهش های مالی و فرصت های شغلی بسیاری که دارد، برای خانواده ها دارای امکانات فرهنگی مانند مدارس بین المللی و سطح بالای بهداشت و درمان در جهان است که همه و همه باعث رضایت افراد می گردد و این کشور را در فهرست اولویت هایشان برای مهاجرت قرار می دهد.

ژاپن

کشور دیگری که می تواند برای مهاجران بسیار عالی باشد و جزو محبوب ترین کشورها برای مهاجرت به شمار می آید، ژاپن است، اما نکته مهمی که وجود دارد و مهاجران باید بدانند، این است که فرهنگ کاری حاکم در این کشور مانند هنگ کنگ به سبک غربی نمی باشد و از دیسیپلین خاصی تبعیت می نماید که هرکسی توان عادت کردن به این نوع کار را ندارد و ممکن است دچار شوک فرهنگی گردد، زیرا به آن ها زبان ساده، هویت سنتی خود را حفظ نموده اند، اما به طور کلی، ژاپن دارای جهش های مالی بسیاری است که روز به روز به رونق مالی کشور یاری می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2330

به "برترین کشورها برای مهاجرت کدامند ؟؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کشورها برای مهاجرت کدامند ؟؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید