تا انتها امسال، 170 هزار خانوار زیرپوشش خارج خواهند شد

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مددجویان پس از خودکفایی و توانمندسازی، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می شوند، گفت: طبق آمار ها تا خاتمه امسال 170 هزار خانوار زیرپوشش خارج خواهند شد.

تا انتها امسال، 170 هزار خانوار زیرپوشش خارج خواهند شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای سید مرتضی بختیاری با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما توانمند سازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است، گفت: اشتغال زایی و مسکن دو محور توانمند سازی مددجویان است.

وی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد پس از خودکفایی و توانمندسازی از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می شوند، گفت: طبق آمار ها تا خاتمه سال جاری 170 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خارج خواهند شد.

بختیاری اضافه نمود: تعدادی از این مددجویان به دلیل خودکفایی و تعدادی دیگر به دلیل آزادی سرپرست خانوار از زندان از چرخه حمایت خارج می شوند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه پشت نوبتی جهت ورود به چرخه حمایت کمتیه امداد وجود دارد، عنوان نمود: خوشبختانه در لایحه بودجه 1400 در این خصوص تصمیم گیری های خوبی شده است.

آقای بختیاری درباره بودجه 1400 کمیته امداد اضافه نمود: پیگیری و همراهی های خوبی در کمیسیون تلفیق مجلس با کمیته امداد شده است و باید دید تصمیم گیری ها در آینده چگونه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1611

به "تا انتها امسال، 170 هزار خانوار زیرپوشش خارج خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا انتها امسال، 170 هزار خانوار زیرپوشش خارج خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید