تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خلیج فارس و پژوهشگاه علوم قطبی ایتالیا منعقد شد

به گزارش تور بالی اندونزی، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خلیج فارس بوشهر و پژوهشگاه علوم قطبی ایتالیا به منظور توسعه روابط بین المللی منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خلیج فارس و پژوهشگاه علوم قطبی ایتالیا منعقد شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه خلیج فارس بوشهر و پژوهشگاه علوم قطبی ایتالیا به منظور توسعه روابط بین المللی خود با یکدیگر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

آرش خسروی، مدیر امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این خصوص گفت: تفاهم نامه امضا شده در زمینه سنجش از راه دور دریایی، علوم راداری و پردازش تصاویر راداری و سایر زمینه های مورد علاقه طرفین است و محققین دو دانشگاه بصورت مشترک بر روی محیط زیست و علوم جوی خلیج فارس به مطالعه خواهند پرداخت.

خسروی اظهار کرد: تفاهم نامه مورد اشاره دارای مفادی از جمله تبادل استاد و دانشجو، پروژه های پژوهشی مشترک، برگزاری رویداد های بین المللی مشترک و مشارکت در امر آموزش و پژوهش است که به موجب آن در امسال پژوهشگران این پژوهشگاه برای اقامت چند ماهه و انجام مطالعات مشترک و مشاوره در سرانجام نامه های تحصیلات تکمیلی به دانشگاه خلیج فارس عزیمت خواهند کرد و همچنین اقدام مشترک در برنامه تبادل اراسموس پلاس اروپا در دستور کار همکاری دوجانبه واقع شده است.

گفتنی است که پیش تر نیز تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خلیج فارس بوشهر و پژوهشگاه علوم جوی و آب و هوای ایتالیا به امضا رسیده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 544

به "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خلیج فارس و پژوهشگاه علوم قطبی ایتالیا منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خلیج فارس و پژوهشگاه علوم قطبی ایتالیا منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید