فراوری خودروی برقی 2نفره با قابلیت طی 140 کیلومتر در هر شارژ

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، رنو به عنوان بخشی از برنامه Z.E. در سال2009 میلادی یک وسیله نقلیه برقی کوچک 2 نفره برای تردد شهری را طراحی نموده بود اکنون موبالایز(Mobilize)، زیر مجموعه این شرکت در پاریس موتورشو2022 مدل آپدیت شده این خودرو را نمایش می دهد.

فراوری خودروی برقی 2نفره با قابلیت طی 140 کیلومتر در هر شارژ

مدل آپدیت شده دو (Duo) نام دارد و یک خودروی برقی است که احتمالا تا انتها 2023 میلادی در بازار ارائه می گردد. بیشترین سرعت آن 45 کیلومتر برساعت است و در بعضی کشورها می توان بدون گواهینامه رانندگی و از سن 14 سالگی استفاده نموده است. نسخه دیگری از این خودرو با حداکثر سرعت 80 کیلومتر برساعت نیز ساخته می گردد که البته استفاده از آن نیازمند گواهینامه است.

بدنه این خودروی چهار چرخ از پنل های پلی پروپیلن است. بعلاوه شرکت تصمیم دارد بیش از 50 درصد موادی که برای ساخت خودرو به کار می برد را از مواد بازیافتی تامین کند. علاوه بر آن خودرو طوری طراحی شده تا 95 درصد آن پس از ساخت بازیافت گردد.

طول خودروی مذکور 2.43، عرض آن 1.3 و ارتفاع آن 1.46 متر است. بنابراین می تواند به راحتی در فضاهای کوچک آن را پارک کرد. در کنار این موارد خودرو دو در بزرگ دارد که به سمت بالا باز می شوند.

هربار شارژ این خودرو برای طی مسافت 140 کیلومتر کافی است.

اتومبیل برقی دو به عنوان یک تاکسی اشتراکی طراحی شده اما رانندگان به طور شخصی می توانند آن را کرایه نمایند. بعلاوه مدیران ناوگان هایی از این خودرو می توانند از راه دور به داده های وسیله های نقلیه دسترسی داده باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2294

به "فراوری خودروی برقی 2نفره با قابلیت طی 140 کیلومتر در هر شارژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری خودروی برقی 2نفره با قابلیت طی 140 کیلومتر در هر شارژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید