جزئیات طیب خان، تازه ترین اثر مسعود ده نمکی

به گزارش تور بالی اندونزی، مجموعه دو جلدی طیب خان به قلم مسعود ده نمکی با نگاهی متفاوت و دایره ای وسیع به زمانه و زندگی طیب حاج رضایی، توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.

جزئیات طیب خان، تازه ترین اثر مسعود ده نمکی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرنگاران، محمد خضریان مدیر روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی پیرامون اهمیت این کتاب گفت: زندگی و سرنوشت طیب حاج رضایی از موضوعات جذاب تاریخ انقلاب است که به رغم روایت های گوناگون و پراکنده، هنوز ابعاد و زوایای آن در پس پرده ابهام باقی مانده است. مجموعه دو جلدی طیب خان با نگاهی متفاوت و دایره ای وسیع، زمانه و زندگی طیب حاج رضایی را واکاوی می نماید.

وی اضافه کرد: جلد نخست این مجموعه، دوران کودکی طیب را تا سال 1339 روایت می نماید تا چهره اولیه او را شفاف تر برای مخاطب ترسیم نماید. و جلد دوم به وقایع و سال های پایانی طیب و فاصله دریافت او از دربار و شکل گیری شخصیت متفاوت وی می پردازد.

جلد اول طیب خان در 980 صفحه و با قیمت 115 هزار تومان و جلد دوم در 915 صفحه و با قیمت 105 هزار تومان روانه بازار نشر شد. علاقمندان می توانند برای تهیه این اثر به صفحه انتشارات پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی به آدرس www.irdc.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 707

به "جزئیات طیب خان، تازه ترین اثر مسعود ده نمکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات طیب خان، تازه ترین اثر مسعود ده نمکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید