رمان رازآلود جنگل به پله دوم چاپ رسید

به گزارش تور بالی اندونزی، رمانجنگل اثر هارلن کوبن از سوی انتشارات آموت به چاپ دوم رسید.

رمان رازآلود جنگل به پله دوم چاپ رسید

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، رمان جنگل اثر هارلن کوبن با ترجمه محدثه احمدی از سوی نشر آموت به چاپ سوم رسید.

داستان رمان جنگل روایتی از زندگی پاول دادستان نیوجرسی است. پاول هنوز عزادار مرگ خواهرش است؛ خواهری که بیست سال پیش، شبانه قدم در جنگل گذاشت و برای همواره ناپدید شد. اما حالا، یعنی دو دهه بعد، جسد مردی پیدا شده که می تواند با ماجرای آن شب ارتباط داشته باشد و شاید این مرد، همان پسری باشد که آن شب با خواهر پاول ناپدید شده است.

هارلن کوبن نویسنده آثار پرفروش به انتخاب نشریه نیویورک تایمز، در این داستان پرکشش خوانندگان را به قلب ماجراهایی پر تعلیق می برد و به گفته منتقدان ثابت می نماید که گاهی تاریک ترین رازها، ریشه در خانه شما دارند.

کوبن، نویسنده ای سرشناس ژانر آثار مرموز و تریلر است که بیش از شصت میلیون کتاب در سراسر جهان از وی به فروش رسیده است. آثار این نویسنده بارها در لیست پرفروش های نشریه نیویورک تایمز قرار گرفته است و رمان های او به 43 زبان ترجمه شده اند.

کوبن نخستین نویسنده ای است که هر سه جایزه ادگار، شِیمس و آنتونی را در پرونده افتخارات خود دارد و در سال 2010 نیز برنده جایزه سودآورترین داستان نویس جنایی جهان را به خود اختصاص داده است.

چاپ سوم رمان جنگل در قطع رقعی و 520 صفحه با قیمت 65 هزار تومان از سوی انتشارات آموت وارد بازار کتاب شده است.

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1181

به "رمان رازآلود جنگل به پله دوم چاپ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان رازآلود جنگل به پله دوم چاپ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید