جزییات تازه ای از آیفون SE 2 افشا شد

به گزارش تور بالی اندونزی، شب گذشته مینگ چی کو که مشهورترین تحلیلگر محصولات اپل محسوب می شود، در گزارش خود جزییات تازه ای را در مورد آیفون SE 2 فاش کرد. همانطور که قبلا گفته شده، طراحی این گوشی شباهت زیادی به آیفون 8 دارد و باید خاطرنشان کنیم که طراحی آیفون SE هم مبتنی بر آیفون 5 اس بود. او می گوید آیفون SE 2 در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود و کاربران از بین سه رنگ نقره ای، خاکستری و قرمز حق انتخاب دارند. او همچنین پیش بینی کرده که قیمت پایه آن از 399 دلار آغاز خواهد شد.

جزییات تازه ای از آیفون SE 2 افشا شد

اگرچه طراحی این گوشی یادآور آیفون 8 خواهد بود، ولی آیفون SE 2 از تراشه A13 و 3 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. این یعنی از لحاظ تراشه مشابه آیفون 11 و آیفون 11 پرو است ولی نسبت به آن ها یک گیگابایت حافظه رم کمتری برای این گوشی جدید در نظر گرفته شده.

همانطور که انتظار داشتیم، در این گوشی هم خبری از قابلیت لمس سه بعدی نیست و از آنجایی که جدیدترین آیفون ها هم فاقد این مشخصه هستند، چنین موضوعی برای کاربران تعجب آور نخواهد بود. کو اعلام کرده که اپل به تامین کنندگان دستور داده برای هر ماه 2 تا 4 میلیون آیفون SE 2 آماده کنند. به گفته این تحلیلگر، اپل انتظار دارد در سال 2020 بتواند بیش از 30 میلیون عدد از این گوشی را به فروش برساند.

همانظور که در ابتدای مطلب ذکر کردیم، ظاهرا قیمت پایه این گوشی 399 دلار خواهد بود. باید خاطرنشان کنیم که آیفون SE در سال 2016 با قیمت 399 دلاری برای مدل 16 گیگابایتی عرضه شد. زمانی که تولید این گوشی در سال 2017 متوقف شد، قیمت پایه این گوشی به 349 دلار کاهش پیدا کرد و ظرفیت پایه آن هم به 32 گیگابایت رسید.

مینگ چی کو همچنان معتقد است که اپل این گوشی را در سه ماهه نخست سال 2020 معرفی می کند.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 579

به "جزییات تازه ای از آیفون SE 2 افشا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات تازه ای از آیفون SE 2 افشا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید