جشنواره های گردشگری اردبیل به برند استانی و ملی تبدیل می شوند

به گزارش تور بالی اندونزی، سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل گفت: در نظر داریم با ارتقای کمی و کیفی رویدادها، جشنواره های گردشگری این استان را به برند استانی و ملی تبدیل کنیم.

جشنواره های گردشگری اردبیل به برند استانی و ملی تبدیل می شوند

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، صغری فرشی سرپرست معاونت گردشگری استان امروز 15 شهریور 97 در جشنواره انگور لاهرود توضیح داد: جشنواره ها می توانند فرصتی برای معرفی قابلیت مناطق باشند و ما از حامیان و اسپانسرهای ملی در مورد برگزاری رویدادها حمایت می کنیم.

به گفته فرشی جشنواره ها و نمایشگاه های گردشگری حمایت مردم و مسئولان به ویژه مسئولان شهرستانی را می طلبد و به سادگی می تواند قابلیت های مناطق را معرفی کند.

او ادامه داد: در راستای رونق جشنواره ها ایده های مطلوبی در حال انجام است و تقویم رویدادهای گردشگری به تفکیک شهرستان در حال تدوین است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل اضافه نمود: طرح های مطلوبی در سطح استان در حال نهادینه شدن است که طرح گردشگری بچه ها گزبیل از جمله آن ها است.

او ادامه داد: خوشبختانه انگیزه های لازم برای جذب گردشگر در سرتاسر استان وجود دارد و اداره کل میراث فرهنگی استان نیز پذیرای ایده های نو از سوی عموم کارشناسان از جمله بوم گردی و گردشگری سلامت است.

فرشی متذکر شد: از جمله ایده هایی که در دست آنالیز، طرح اردبیل2020 بر قله گردشگری ایران است و به نوعی توسعه گردشگری استان تا سال 2020 هدف گذاری شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 353

به "جشنواره های گردشگری اردبیل به برند استانی و ملی تبدیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره های گردشگری اردبیل به برند استانی و ملی تبدیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید