جلالی: برای شروع مسابقات به سازمان لیگ فشار می آورند، باید به زندگی کردن در کنار کرونا عادت کنیم

به گزارش تور بالی اندونزی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: باید یاد بگیریم با کرونا کنار بیاییم و با آن زندگی کنیم. راه های پیشگیری را باید یاد بگیریم. مخالفان برگزاری بازی ها هم حرف بی ربطی نمی زنند و خواهید دید که در جریان برگزاری بازی ها حرف آن ها اثبات خواهد شد.

جلالی: برای شروع مسابقات به سازمان لیگ فشار می آورند، باید به زندگی کردن در کنار کرونا عادت کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درخصوص شرایط بازیکنان این تیم که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند گفت: خوشبختانه پس از تست سومی که 2 هفته پیش از بازیکنان گرفتیم و منفی اعلام شد، تا به امروز مسئله ای نداشته ایم و تمرینات مان را ادامه می دهیم.

هنوز برای آغاز رقابت ها آمادگی لازم را نداریم

او درباره بازی های محبت آمیز تیمش گفت: 3 بازی محبت آمیز با نساجی، پرسپولیس و سایپا تا به امروز برگزار کردیم. بازی به بازی بهتر شدیم. البته برای آغاز بازی ها هنوز آمادگی لازم را نداریم. باید برای رسیدن به آن مرز از آمادگی حوصله داشته باشیم.

نسبت به مصدومیت بازیکنان حساس هستیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر درمورد مصدومیت های متوالی بازیکنان در این مقطع زمانی گفت: نسبت به این موضوع حساس هستیم. نحوه تمرینات و استراحت بچه ها را کنترل می کنیم. بچه ها را در حالت اردو و زیر نظر خودمان نگه می داریم. یکی، 2 مورد مصدومیت در این مدت داشتیم مثل منشا و شاکری. البته خوشبختانه خیلی مصدومیت آن ها مهم نبود و همکاران من در دیگر تیم ها نگرانی شان از مصدومیت بجا است. بعد از اولین بدنسازی تا خاتمه فصل فقط باید 10 ماه طول بکشد، اما متاسفانه این فصل تا همین حالا 13 ماه طول کشیده است و 2 تا 3 ماه دیگر ادامه خواهد داشت. این موضوع برای بازیکنان حالت فرسایشی دارد. احتمال آسیب دیدگی ها هم بالا می رود. حتی در رقابت های اروپایی هم که برگزار می شود این موضوع را می بینیم.

درخصوص طومار تیم های لیگ برتری صحبتی با گل گهر نشد

وی درخصوص طوماری که از سوی بازیکنان و مربیان تیم های حاضر در لیگ برتر برای لغو ادامه این بازی های امضا شد، شرح داد: ما چنین چیزی را امضا نکردیم چرا که اصلا به ما نگفتند. حرف مدیران و همکاران من در دیگر باشگاه ها با منطق گفته شده است. اما در هر صورت نمی توانیم بگوییم حالا که کرونا وجود دارد، فوتبال نباشد. اگر اینگونه باشد، بسیاری از موضوعات اجتماعی دیگر هم نباید باشد. اگر بگوییم به خاطر طول کشیدن بازی ها، ادامه مسابقات را باید تعطیل کنیم، حرف منطقی تری است تا اینکه کرونا را بهانه کنیم. وزارت بهداشت هم که اعلام کرده تا یک سال آینده کرونا وجود دارد. پس باید فوتبال را تا یک سال دیگر تعطیل کنیم.

باید زندگی کردن با کرونا را یاد بگیریم

او گفت: بنابراین باید یاد بگیریم با کرونا کنار بیاییم و با آن زندگی کنیم. راه های پیشگیری را باید یاد بگیریم. مخالفان برگزاری بازی ها هم حرف بی ربطی نمی زنند و خواهید دید که در جریان برگزاری بازی ها حرف آن ها اثبات خواهد شد. اما اگر بخواهیم به همین حرف ها استناد کنیم، باید حالا حالا ها فوتبال را تعطیل کنیم. دغدغه های صحیحی وجود دارد و من فکر می کنم که سازمان لیگ هم دوست دارد بازی ها برگزار شود. اما از دید من تصمیم گیری برعهده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیست. انگار از جای دیگری به سازمان لیگ فشار می آورند تا بازی ها برگزار شود.

مخالفتی با تاریخ آغاز لیگ نداریم

جلالی درباره بازی مقابل سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: همان موقع که تست کرونای چند بازیکن ما مثبت اعلام شد، به صورت شفاهی با سهیل مهدی و بهاروند صحبت کردیم. در آن زمان قرار به برگزاری دیدار ما با سپاهان در تاریخ دوم تیر بود. در ادامه بازی ها یک هفته به تعویق افتاد و بنابراین، مسئله ای با تاریخ آغاز بازی ها نداریم.

او گفت: در شرایطی هستیم که کسب امتیاز برای ما خیلی مهم است. به شکلی تمرین می کنیم که از اصفهان با دست پر برگردیم. همه تیم ها یک نگاه به بازی خودشان دارند و یک نگاه به بازی رقبا دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1214

به "جلالی: برای شروع مسابقات به سازمان لیگ فشار می آورند، باید به زندگی کردن در کنار کرونا عادت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: برای شروع مسابقات به سازمان لیگ فشار می آورند، باید به زندگی کردن در کنار کرونا عادت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید