جنگ جهانی سوم به روایت هومن سیدی

به گزارش تور بالی اندونزی، فیلم جنگ جهانی سوم، جدیدترین ساخته هومن سیدی در شمال کشور در حال فیلمبرداری است. برای این فیلم پلتفرم نماوا سرمایه گذاری نموده است. این اولین بار است که یک پلتفرم به مراحل ساخت یک فیلم سینمایی وارد می گردد.

جنگ جهانی سوم به روایت هومن سیدی

به گزارش خبرنگاران، فیلم جنگ جهانی سوم با سرمایه گذاری صددرصدی نماوا در حال فراوری است. پیش از این شاهد بودیم که پلتفرم ها روی سریال هایی سرمایه گذاری می کردند؛ و به صورت اختصاصی آن ها را پخش می کردند. اما حالا برای اولین بار نماوا تصمیم گرفته علاوه بر فراوری سریال های اختصاصی به یک پروژه سینمایی هم وارد گردد.این دومین همکاری هومن سیدی با نماوا است. سریال قورباغه اولین همکاری سیدی با این پلتفرم بود.

مهران ملکوتی صدابرداری است که در فیلم جنگ جهانی سوم با هومن سیدی همکاری می نماید. او در گفت و گویی با مهر گفته بود: این فیلم نسبت به دیگر پروژه های سینمایی و سریالی که هومن سیدی تا امروز جلوی دوربین برده، بسیار فرق دارد و فکر می کنم این کارگردان در جنگ جهانی سوم به یک بلوغ بسیار خوبی رسیده است. خوشبختانه با افزایش فراوری سریال در پلتفرم ها، بسیاری از عوامل سینمایی مشغول به کار هستند و این مساله باعث خوشحالی است. البته همین افزایش فراوری در پلتفرم ها، مشکلاتی را برای فراوریات سینمایی به همراه داشته است، به گونه ای که بعضی از فیلمسازان برای پیدا کردن عوامل کمی در تنگنا بودند.

در فیلم جنگ جهانی سوم محسن تنابنده به عنوان بازیگر اصلی جلوی دوربین هومن سیدی می رود. او تنها چهره شاخص میان بازیگران این فیلم است. تنابنده در نقشی سخت با بازی متفاوت ظاهر شده است. از ویژگی های کار های سیدی استفاده از بازیگران تازه کار و نو چهره است و ویژگی تنابنده در آوردن نقش های متفاوت.

هومن سیدی در این فیلم تهیه نمایندگی را هم برعهده دارد. او جنگ جهانی سوم را با همکاری آرین وزیر دفتری و آرام جعفریان نوشته است. ششمین اثر هومن سیدی با توجه به خلاصه داستان نامفهومی که از آن ارائه شده باز هم به نظر می رسد یک درام اجتماعی باشد.

در خلاصه داستان جنگ جهانی سوم آمده است: من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم…

بازیگران جنگ جهانی سوم

کارگردان و تهیه نماینده:هومن سیدی

نویسندگان: هومن سیدی، آرین وزیر دفتری، آرام جعفریان

بازیگران: محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف الله سیفی و حاتم مشمولی

از عوامل اصلی که درفیلم جنگ جهانی سینمایی هومن سیدی را همراهی می نمایند می توان به حضور پیمان خشنود فر به عنوان مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی، مدیر صدابرداری و محسن نصرالهی، طراح صحنه اشاره نمود که در واقع چندمین همکاری آن ها با هومن سیدی است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2063

به "جنگ جهانی سوم به روایت هومن سیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ جهانی سوم به روایت هومن سیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید