جهانگیری و واعظی درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفتند

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری و رئیس دفتر رئیس جمهوری با صدور پیام های جداگانه ای، درگذشت اکبر ترکان، دبیر سابق شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی را تسلیت گفتند.

جهانگیری و واعظی درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفتند

متن کامل تسلیت اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت جناب آقای مهندس اکبر ترکان دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و از مدیران باسابقه و خوشنام و فعال در بخش های مختلف به خصوص صنعت کشور موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

مصیبت فقدان این مدیر خدمتگزار که در مسئولیت های مختلف منشاء خدمات ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود را به همه دوستان، علاقه مندان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

متن پیام تسلیت محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت زنده یاد مهندس اکبر ترکان از اعضای مؤسس حزب اعتدال و توسعه و دبیر فقید شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، موجب اندوه و تاثر عمیق شد.

این چهره خدوم، صدیق و کارآمد نظام با قرار دریافت در جایگاه های مهم خدمتگزاری از جمله در سِمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح و وزیر راه و ترابری در دولت های پیشین و پس از آن در سمت های مهم دیگر، عمر شریف خود را وقف خدمت به مردم و نظام اسلامی کرد و خدمات موثری ارائه نمود که به یقین در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به خانواده محترم و همه علاقمندان و نزدیکان آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1797

به "جهانگیری و واعظی درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری و واعظی درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید