شکوری: سعی می کنیم با بازیکنان با رقمی در شأن شان قرارداد ببندیم، طرفداران یاری اقتصادی نمایند

به گزارش تور بالی اندونزی، سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت که این باشگاه با مسائل زیادی در تامین بودجه روبه رو بوده و به همین دلیل احتیاج است که طرفداران یاری نمایند.

شکوری: سعی می کنیم با بازیکنان با رقمی در شأن شان قرارداد ببندیم، طرفداران یاری اقتصادی نمایند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ابراهیم شکوری در مورد شرایط پرسپولیس پس از برگزاری دربی و اینکه سرخپوشان در جهت قهرمانی قرار دارند ، گفت: با توجه به سابقه ای که در 4-5 سال گذشته پرسپولیس داشته و 4 دوره قهرمان لیگ ایران و در 3 سال گذشته 2 دوره به فینالیست آسیا شده، تفکر باشگاه این است که همچنان قهرمان ایران باشیم. می خواهیم اهداف بزرگتری را دنبال کنیم و فکر می کنم تا اینجا در این راه پیروز بودیم. قهرمان لیگ در انتها مسابقات تعیین می گردد و تمام ارکان باشگاه این موضوع را می دانند و با تمام توان در کوشش هستند.

وی در پاسخ به این سوال که در جهت قهرمانی چقدر کوشش می کنید حاشیه به پرسپولیس ضربه نزند، توضیح داد: پرسپولیس 4 دوره قهرمان ایران شده و قطعا رقبای زیادی دارد. تیم ما در داخل زمین مقتدرانه و با صلابت بازی می نماید ولی متاسفانه در چند هفته گذشته حاشیه هایی را در بیرون زمین برای ما بوجود آورده اند. باشگاه سعی نموده از این حاشیه ها دوری کند. در بازی گذشته یک اتفاق فوتبالی در داخل زمین افتاد ولی از بیرون زمین وارد شدند و درگیری هایی ایجاد کردند که زیبنده فوتبال ما نیست. بازیکنان ما فقط فوتبالشان را بازی و سعی می نمایند به فوتبال فکر نمایند اما یکسری مسائل را در بیرون زمین بوجود می آورند، امیدواریم هرچه زودتر این مسائل حل گردد و نتیجه فوتبال در داخل زمین تعیین گردد و هر تیمی که بهتر بازی می نماید برنده بازی باشد و حاشیه های اطراف وجود نداشته باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس که با رادیو تهران گفت وگو می کرد ، در مورد تمدید قرارداد و جدایی بعضی بازیکنان در انتها فصل گفت: قرارداد تعدادی از بازیکنان ما در انتها فصل تمام می گردد. بازیکنان پرسپولیس در بالاترین سطح و در آسیا بهترین کیفیت را داشته اند و اینکه پیشنهاد داشته باشند عجیب نیست. طبیعی است با توجه به هزینه هایی که تیم های عربی و قطری انجام می دهند پیشنهادهای بسیار خوب و قابل توجهی به بازیکنان ما بدهند. باشگاه پرسپولیس از 2-3 ماه قبل تمدید قراردادها را آغاز نموده و با سیامک نعمتی و مهدی عبدی تمدید کردیم. برای بقیه بازیکنان دعوتنامه کتبی و شفاهی فرستاده ایم ولی فشردگی مسابقات باعث شده بازیکنان فعلا تمرکزشان را روی بازی ها بگذارند. باشگاه متعلق به این بازیکنان است و فکر می کنم اکثریت شان در تیم بمانند. سعی می کنیم با بازیکنان با رقمی در شأن شان قرارداد ببندیم.

شکوری ادامه داد: از دستگاه های ذیربط می خواهیم که نگاه عادلانه به باشگاه ها داشته باشند. نمی دانیم چرا باشگاه پرسپولیس با 40 میلیون طرفدار ردیف بودجه ای ندارد اما یکسری از تیم ها که به اسم خصوصی هستند از ردیف بودجه دولتی استفاده می نمایند. در حالی که تاثیرگذاری پرسپولیس با خیل بزرگ طرفدارانش چندین برابر خیلی از تیم ها است. ما می بینیم که تیم های صنعتی از بودجه دولتی ارتزاق می نمایند و پیشنهادهای عجیب و غریب حتی به بازیکنان ما می دهند و کار ما را سخت می نمایند. باشگاهی را تحویل گرفتیم که بودجه ای نداشت و باید خودش درآمدزایی می کرد. این موضوع رقابت نابرابر و ناعادلانه ای را در بحث جابجایی به وجود می آورد، ولی سعی می کنیم در اولین فرصت قراردادها را تمدید کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از رقم قرارداد بازیکنان پرداخت شده است؟ بیان کرد: در سال 99 باشگاه پرسپولیس با پرونده برانکو و دستیارانش، بودیمیر و چندین پرونده خارجی و بدهی هایی که به بازیکنان داخلی داشت روبرو بود. تا این لحظه 45 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت نموده ایم، چندنفری هم هستند که بیشتر گرفته اند. سال گذشته با 95 درصد بازیکنان تسویه حساب کردیم و از سال 98 هیچ رقمی طلب ندارند. مشکل اقتصادی ما طبیعی است و طرفداران و بازیکنان و کادرفنی این موضوع را درک کردند. مجبور بودیم که پول برانکو و بودیمیر را پرداخت کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد طلب این باشگاه از AFC تاکید نمود: مبلغی که از AFC طلب داریم نزدیک به 3 میلیون دلار است که متاسفانه به این پول ها به خاطر تحریم های بانکی دسترسی نداریم. جا دارد که از هیئت مدیره محترم و آقای صدری و سمیعی تشکر کنم که با تمام توان دنبال حل مسائل هستند. فکر می کنم در روزهای آینده مدیرعامل باشگاه خبرهای خوشی برای بازیکنان داشته باشند و مقداری از مطالبات را پرداخت کنیم.

شکوری یادآور شد: باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه از هیچ ردیف بودجه ای استفاده نمی نماید کار سختی دارد و باید طرفداران یاری نمایند. هر چه صدا می کنیم گوش شنوایی نیست و ردیف بودجه ای برای پرسپولیس در نظر گرفته نمی گردد. فکر می کنم احتیاج است طرفداران یاری نمایند چون تامین بودجه سخت است. حق پخش تلویزیونی وجود ندارد بحث حق انتشار، اسپانسر و ترانسفر بازیکن به درستی انجام نمی گردد و وجود ندارد. در کل جهان 70-80 درصد درآمد باشگاه از حق پخش است که ما استفاده نمی کنیم. از این به بعد طرفداران باید یاری نمایند چون چند روز دیگر پرونده کالدرون را داریم و شرایط بسیار سخت است.

شکوری در پاسخ به این سوال که چه زمانی تیم برای بازی جام حذفی اعزام می گردد؟ گفت: روز دوشنبه عصر به سمت بوشهر پرواز می کنیم. شاید ما جزء معدود تیم هایی باشیم که تمام پروتکل ها را رعایت می کنیم. از اول فصل تا الان تمام پروازهای ما فول چارتر بوده، این مسائل همه هزینه دارد، اما با تمام توان مان کوشش می کنیم و دلمان به طرفداران گرم است.

وی در انتها در مورد اتفاقاتی که در بازی با سپاهان و استقلال پیش آمد ، اعلام نمود: فعلا زیاد درباره این موضوعات صحبت نمی کنیم و منتظر ابلاغیه ها هستیم، اما می خواهیم عدالت رعایت گردد. اگر می خواهیم به این مسائل رسیدگی نمایند، باید به این موضوع که کسی از بیرون وارد زمین و با بازیکن ما درگیر شده و به پرونده های انضباطی گذشته چه در داخل زمین و چه بیرون زمین هم رسیدگی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1796

به "شکوری: سعی می کنیم با بازیکنان با رقمی در شأن شان قرارداد ببندیم، طرفداران یاری اقتصادی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: سعی می کنیم با بازیکنان با رقمی در شأن شان قرارداد ببندیم، طرفداران یاری اقتصادی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید