اقدام عجیب عضو هیئت مدیره استقلال، در ایران هم امکان انتقال پول نیست؟

به گزارش تور بالی اندونزی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز در اقدامی عجیب به صورت حضوری به بازیکنان این تیم در آستانه دربی پاداش داد.

اقدام عجیب عضو هیئت مدیره استقلال، در ایران هم امکان انتقال پول نیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی ملاقات مقابل پرسپولیس در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار گردید.

مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این تمرین حضور داشت تا در حرکتی عجیب به بازیکنان در آستانه دربی پاداش بدهد. اقدام عضو هیئت مدیره استقلال از آنجایی عجیب است که بدون اینکه پرداخت پاداش ها از طرف باشگاه صورت بگیرد شخصاً در محل تمرین اقدام به دادن پاداش کرد.

در اینکه عضو هیئت مدیره باشگاهی بخواهد شخصاً پاداش بدهد، جای بحث و انتقاد نیست، اما کسی که در باشگاهی مثل استقلال مسئولیت دارد، چرا پاداش را به وسیله حساب باشگاه به حساب بازیکنان واریز نمی کند؟ آیا سایر مدیران استقلال از اقدام عبدیان برای دادن پاداش باخبر هستند؟ اگر اطلاع دارند چرا از عضو هیئت مدیره نخواستند پاداش را از راه قانونی به بازیکنان بدهد؟

پیگیری ها نشان می دهد که باشگاه استقلال هنوز پاداش پیروزی مقابل الشرطه عراق در آخرین ملاقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را پرداخت ننموده است. اگر عبدیان قصد داشته پاداش این برد را بدهد چرا به وسیله باشگاه اقدام ننموده است؟ مسئله دیگر این است که جابه جایی پول از ایران به حساب افراد در کشورهای دیگر به دلیل تحریم ها به سختی امکان پذیر است، اما آیا داخل کشور هم تحریم هایی وجود دارد که پاداش ها به صورت حضوری پرداخت می گردد؟

آیا حضور عضو هیئت مدیره در تمرین برای دادن پاداش این موضوع را تداعی نمی کند که برای محبوب نشان دادن خود بین بازیکنان چنین اقدامی نموده است؟ بهتر نبود عبدیان برای اتحاد بین باشگاه و بازیکنان به وسیله باشگاه پاداش پرداخت می کرد؟ آیا اقدام عبدیان چیزی جز علنی شدن اختلافات گذشته خود با مدیرعامل استقلال نیست؟ اختلافاتی که در چند ماه گذشته به خصوص در ماجرای انتقال امین قاسمی نژاد علنی شد و هنوز ادامه دارد. آیا در آینده این اقدام باشگاه استقلال را مقابل بازیکنان قرار نمی دهد که چرا سایر مدیران کاری برای روحیه تیم انجام نمی دهند؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1777

به "اقدام عجیب عضو هیئت مدیره استقلال، در ایران هم امکان انتقال پول نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب عضو هیئت مدیره استقلال، در ایران هم امکان انتقال پول نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید