خانه مسافرهای کرمانشاه شناسنامه دار می شوند

به گزارش تور بالی اندونزی، فرماندار کرمانشاه گفت: 21 خانه مسافر در شهر کرمانشاه فعال است که قرار براین است پس از هدایت شدن، با ارایه مدارک لازم شناسنامه دار شوند و زیرنظر اداره میراث فرهنگی فعالیت نمایند.

خانه مسافرهای کرمانشاه شناسنامه دار می شوند

جهت دریافت خدمات اجرای رووف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش، فرماندار کرمانشاه گفت: 21 خانه مسافر در شهر کرمانشاه فعال است که قرار براین است پس از هدایت شدن، با ارایه مدارک لازم شناسنامه دار شوند و زیرنظر اداره میراث فرهنگی فعالیت نمایند.

فضل الله رنجبر با بیان اینکه این تصمیم به این منظور است تا دیگر هیچ خانه مسافری بدون مجوز فعالیت نکند گفت: از سوی دیگر تصمیم گرفته شد با هماهنگی و همکاری شهرداری کرمانشاه در سه میدان امام (ره)، آزادگان و میدان امام حسین (ع)، کانکس های شکیلی برای هدایت گردشگران و ساماندهی خانه ها مسافر دایر گردد.

رنجبر ادامه داد: از سوی دیگر هرکدام از ادارات باید برنامه های متناسب با رویداد 2020 را در حوزه شهرستان کرمانشاه تعریف و ارایه بدهند دفاتر خدمات گردشگری مستقر در شهر کرمانشاه نیز هرکدام برنامه های متناسب با جاذبه های گردشگری و برگزاری رویدادها همایش ها را تهیه نموده و نتیجه را به دبیرخانه کارگروه مستقر در فرمانداری و میراث فرهنگی شهرستان تحویل دهند.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 769

به "خانه مسافرهای کرمانشاه شناسنامه دار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه مسافرهای کرمانشاه شناسنامه دار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید