پرتال جامع گردشگری قزوین رونمایی شد

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی پرتال جامع گردشگری، این پرتال در قزوین در هفت بخش کلی شامل طبیعت گردی، هنرگردی، تاریخ گردی، گردشگری مذهبی، شهرگردی، چطوری بخریم؟ و کجا بمونیم؟ راه اندازی شده است که هر کدام از دسته بندی ها به معرفی کامل جاذبه های این استان می پردازد.

پرتال جامع گردشگری قزوین رونمایی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

این پرتال در بیش از 41 موضوع اقدام به شناسایی و معرفی جاذبه های طبیعی، تاریخی و تفریحی استان قزوین نموده است تا از این طریق اطلاعات جامعی را در مورد هرکدام از این اماکن و ظرفیت ها در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

در پرتال جامع گردشگری قزوین داده های کاملی از قبیل معرفی مکان، اطلاعات تماس، محل قرار گیری و جانمایی روی نقشه، نحوه دسترسی به مکان مورد نظر با خودروی شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی، ویژگی ها و مشخصات، امکانات، نحوه و محدودیت های استفاده، پیشنهادات ویژه، تاریخچه، سیمای عمومی، زمان مناسب بازدید، سئانس ها، نقاط مثبت و منفی، گالری تصاویر، گالری صوت و فیلم و ... در قالبی زیبا و نوین به مخاطبان عرضه می گردد.

همچنین این سامانه رویدادهای تفریحی موجود در استان قزوین اعم از مسابقات ورزشی، نمایشگاه ها و همایش ها، اجرای تئاتر ها، اکران فیلم ها و برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و ... را تحت پوشش قرار داده و اقدام به معرفی کامل آن ها به مخاطبان خود به همراه شمارش معکوس تا خاتمه رویداد می نماید.

از جمله موارد بسیار کلیدی در این پرتال می توان به بخش برنامه ریز تفریح و سفر شهری به منظور معرفی بهینه اماکن و ظرفیت ها اشاره نمود؛ به نحوی که کاربران در بخش برنامه ریز پرتال بزنیم بیرون می توانند هزینه مد نظر، زمان مورد احتیاج، بخش های مورد علاقه خود را ارایه داده و از نزدیک ترین مکان ها مد نظر خود بر اساس داده های اعلامی استفاده نمایند.

بزنیم بیرون تنها مجموعه هوشمندی است که بر مبنای منطقه محل سکونت، میزان وقت موجود برای تفریح، گروه های سنی، جنسیت و علاقه مندی های مخاطبان، آنان را دسته بندی نموده و اقدام به معرفی پیشنهادات تفریحی و گردشگری به آن ها می نماید.

از دیگر سو بخش های اخبار و مجله خبری نیز دو حوزه اصلی فعالیت پرتال بزنیم بیرون به شمار می رود که ماموریت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده دارند. به نحوی که اخبار مربوط به جاذبه ها و رویداد ها ذیل همان مکان نمایش داده خواهد شد و کاربران با مراجعه به هر کدام از بخش های این پرتال، می توانند به آرشیو تمامی اخبار و گزارش های مربوطه دسترسی داشته باشند.

پرتال جامع گردشگری بزنیم بیرون هم اکنون در تارنمای www.bezanimbiroon.ir در دسترس علاقه مندان قرار داشته و به زودی با ارایه خدمات متنوعی در قالب اپلیکیشن های موبایل، راه اندازی استان های مختلف و ... فعالیت خود را به صورت گسترده دنبال خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 801

به "پرتال جامع گردشگری قزوین رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتال جامع گردشگری قزوین رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید