خبرنگاران مولدسازی دارایی های آموزش و پرورش استان تهران برای تسریع در مدرسه سازی

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران- خبرنگاران- استاندار تهران گفت: مولدسازی دارایی های آموزش و پرورش و طراحی سازوکارهایی در راستای نهضت مدرسه سازی و بهره گیری از ظرفیت مدیریت شهری در دستورکار قرار گرفته است.

خبرنگاران مولدسازی دارایی های آموزش و پرورش استان تهران برای تسریع در مدرسه سازی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اضافه نمود: تحول در ابعاد مختلف کشور نیازمند توجه به آموزش و پرورش است، باید با نگاه جامع شاهد تعالی نظام آموزش پرورش در سطوح پایه و عالی باشیم.

وی ادامه داد: تحول و تکامل کشور در گرو نوع نگاه به آموزش و پرورش است در این زمینه استان تهران با توجه به شرایط خاص و افزایش تعداد دانش آموزان در هر سال نیازمند توجه جدی در ابعاد مختلف نظیر نیروی انسانی و نهضت مدرسه سازی است.

استاندار تهران با توجه به ضرورت شناسایی استعدادهای درخشان، گفت: تحقیق، پژوهش و شناسایی خلاقیت در میان دانش آموزان ضروریست، اگر استعداد دانش آموزان در یک رشته شناخته و پرورش پیدا کند، می تواند در آینده برای حل معضلات کشور اثربخش باشد.

محسنی بندپی افزود: با ترویج کار به صورت گروهی می توانیم به سمت اقدام و عمل حرکت کنیم.

وی در مورد شرایط شیوع ویروس کرونا در استان تهران نیز گفت: 200 نفر از هموطنان بر اثر کرونا در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.

محسنی بندپی اضافه نمود: باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شرایطی فراهم کنیم تا ضمن عبور از پیک ویروس کرونا بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم.

لزوم استفاده از ظرفیت دانش آموزان نخبه برای تحرک بخش صنعت و فراوری

همچنین معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: واحدهای فراوریی می توانند از مشاوران جوان نخبه برای پیشبرد فراوریات استفاده نمایند و در این زمینه استان به الگویی برای سایر استان ها تبدیل گردد.

شکراله حسن بیگی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش به منزله مجلس فرهنگی است، اضافه نمود: هزینه برای آموزش و پرورش توسط بخش دولتی و خصوصی نوعی سرمایه گذاری درازمدت است اگر به آنها بها دهیم آینده کشور از حیث علمی و اخلاقی افزایش می یابد و قطعا آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می نماید.

وی ادامه داد: اعضای شورای اداری استان در این جهت باید به آموزش و پرورش یاری نمایند، ضمن اینکه نهادینه کردن علم آموزی اهمیت زیادی دارد و باید اقدامات فرهنگی برای تعمیق این مفهوم صورت گیرد.

حسن بیگی با بیان اینکه پنج هزارو 650 دانش آموز سمپاد (استعداد درخشان) در استان تهران وجود دارد، توضیح داد: تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش و سازمان صنعت، معدن و تجارت و فنی حرفه ای استان تهران منعقد گردد تا معین چه تعداد از این افراد می خواهند وارد صحنه شوند تا فرمانداران را ملزم کنیم که در این جهت همراهی لازم را داشته باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1250

به "خبرنگاران مولدسازی دارایی های آموزش و پرورش استان تهران برای تسریع در مدرسه سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مولدسازی دارایی های آموزش و پرورش استان تهران برای تسریع در مدرسه سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید