خیری: اگر استقلال در پنالتی شکست می خورد مجیدی زیر سؤال می رفت، تغییر کلی در ترکیب اصلی کار اشتباهی بود

به گزارش تور بالی اندونزی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اگر این تیم در ملاقات شب گذشته مقابل نود ارومیه تن به شکست می داد، فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان زیر سؤال می رفت.

خیری: اگر استقلال در پنالتی شکست می خورد مجیدی زیر سؤال می رفت، تغییر کلی در ترکیب اصلی کار اشتباهی بود

شاهین خیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ملاقات سخت استقلال مقابل نود ارومیه، گفت: اصلاً بازی خوبی نبود. فرهاد مجیدی همه بازیکنان را به جز دو سه نفر را برای این بازی عوض نموده بود. معمولاً هیچ تیمی این کار را نمی نماید و تیم های لیگ فزونی اگر می خواهند جام حذفی را برای خود نمایند، اینقدر با ریسک در میدان حاضر نمی شوند. جام حذفی هم به میزان خودش مهم است و نمی توان از آن چشم پوشی کرد یا اینکه حذف شدن از آن بی اهمیت باشد.

وی در ادامه اضافه نمود: اگر تیمی به چهار پنج بازیکن اصلی اش در بازی یا یک تیم لیگ یکی یا دویی استراحت بدهد، مسئله ای نیست ولی اینکه استقلال در این بازی ترکیب اصلی تیمش را به کل تغییر داد، خیلی عجیب بود. اگر استقلال در همین ضربات پنالتی شکست می خورد، فرهاد مجیدی زیر سؤال می رفت. به نظرم استقلال و فرهاد مجیدی در این بازی خیلی شانس آوردند که حذف نشدند.

بازیکن پیشین استقلال درباره عملکرد فنی این تیم هم یادآور شد: استقلال به نسبت نود خوب بازی نکرد. نمی خواهم نود را زیر سؤال ببرم، ولی استقلال که سال جاری مدعی قهرمانی لیگ برتر است، باید مقابل یک حریف سطح پایین تر عملکرد بهتری داشته باشد. استقلال هرچند کار های قشنگی در بعضی از صحنه ها انجام می داد، ولی هنوز ناهماهنگی در تیم مشهود است و انسجام لازم بین بازیکنان استقلال دیده نمی گردد. با این شرایط باید خدا را شکر کنیم که تیم سال جاری بازی هایش را می برد و نمی بازد. این تنها اتفاق خوب استقلال است. حالا می خواهد علت این موضوع، شانس و اقبال باشد و یا خواست خدا.

خیری بعلاوه خاطر نشان کرد: باید بپذیریم تیم به لحاظ فنی شرایط خوبی ندارد و استقلال خیلی خوب بازی نمی نماید. نود در بازی شب گذشته تیم خوبی نشان داد، ولی انتظار از استقلال بالاتر از این حرف هاست و باید این بازی را راحت با پیروز پشت سر می گذاشت. استقلال از لحاظ هماهنگی و سیستم دفاعی مشکل دارد. بحث خط دفاع نیست، به اعتقاد من دفاع تیمی استقلال مشکل دارد. در کنار این موضوع بزرگ ترین مشکل استقلال که در چند سال نیز دیده می شد، نداشتن یک بازی ساز خوب است. هر چند که این موضوع مشکل دیگر تیم ها و البته تیم ملی هم هست.

وی اضافه نمود: خاصیت جام حذفی همین است و معمولاً تیم های لیگ یک و دویی مقابل لیگ فزونی ها با تمام وجود بازی می نمایند. این بازی ها پخش زنده می گردد و بازیکنان می دانند که اگر در همین یک بازی خوب باشند، می توانند پیشرفت خوبی در آینده داشته باشند. با این وجود اعتقاد دارم، استقلال خیلی راحت تر می توانست حتی با نفرات ذخیره اش تیم نود را شکست دهد. انتظار نیست که حتماً استقلال در چنین بازی های که اتفاقاً حریفش خوب کار می نماید با چند گل پیروز گردد، ولی پیروزی در ضربات پنالتی هم نمی تواند اتفاق خیلی خوبی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2082

به "خیری: اگر استقلال در پنالتی شکست می خورد مجیدی زیر سؤال می رفت، تغییر کلی در ترکیب اصلی کار اشتباهی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیری: اگر استقلال در پنالتی شکست می خورد مجیدی زیر سؤال می رفت، تغییر کلی در ترکیب اصلی کار اشتباهی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید