دوچرخه سواری از کوهستان تا کویر

به گزارش تور بالی اندونزی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر گفت: تور دوچرخه سواری کوهستان تا کویر با حضور 40 دوچرخه سوار شروع شد.

دوچرخه سواری از کوهستان تا کویر

به گزارش خبرنگاران، محمدتقی اعرابی در حاشبه برگزاری این تور گفت: 40 دوچرخه سوار از شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر در دو سطح حرفه ای و غیر حرفه ای در این تور حضور دارند.

وی با بیان اینکه اجرای این تور از عمارت ملاده مهدیشهر شروع گردیده است، اضافه نمود: دوچرخه سواران مسیر روستای کولیم تا پرور، شهمیرزاد و سمنان را در این تور یکروزه رکاب می زنند و عصر امروز این برنامه در روستای دلازیان سمنان به خاتمه می رسد.

اعرابی گفت: این تور به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، افزایش شادابی و نشاط در مردم، برگزاری یک رویداد گردشگری، معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان مهدیشهر و سمنان و تبیین تفاوت های اقلیمی با مسافت کم در حد فاصل کوهستان و کویر به عنوان یک جاذبه گردشگری برگزار گردیده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر با اشاره به اینکه این تور می تواند نشان گر تفاوت های اقلیمی استان سمنان حتی در مسافت هایی با فاصله کم باشد، اضافه نمود: در طول مسیر نیز آثار تاریخی و مناطق گردشگری معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 94

به "دوچرخه سواری از کوهستان تا کویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه سواری از کوهستان تا کویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید