راه اندازی 30 مرکز فوریت های آنالیز مسائل تولیدی ها

به گزارش تور بالی اندونزی، قائم مقام رییس ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری کشور گفت: تا به امروز 30 مرکز فوریت های آنالیز مسائل واحدهای فراوریی و طرح های سرمایه گذاری در 30 استان کشور راه اندازی شده است و برای آخرین استان هم، شنبه، افتتاح می گردد.

راه اندازی 30 مرکز فوریت های آنالیز مسائل تولیدی ها

به گزارش خبرنگاران، بابک دین پرست با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: نمایندگان دستگاه های متولی از ساعت 8 تا 20 در این مراکز حضور دارند و جوابگوی مسائل واحدهای فراوریی هستند.

وی درباره تملک زمین ها و املاک واحدهای فراوریی ها توسط بانک ها هم گفت: در دو سال گذشته، چند دستور از رئیس جمهور و معاون اول گرفتیم تا این واحدهای فراوریی به چرخه فراوری برگردد و در جلسه هفته گذشته ستاد اصلی تسهیل و برطرف موانع فراوری، نمایندگان وزارت امور مالی و دارایی و بانک مرکزی حضور داشتند.

دین پرست ادامه داد: بر اساس آخرین آمارها 1718 واحد فراوریی تحت تملک داریم که مقرر شد وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در مدت یک هفته، آخرین وضع این واحدها را به ستاد اعلام نمایند و ساز و کار ویژه ای برای برگشتن این واحدها به چرخه فراوری پیش بینی گردد.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری کشور با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر اینکه نباید تملک واحدهای فراوریی منجر به تعطیلی آن ها گردد گفت: در آن جلسه مصوب کردیم بخشنامه ای از طرف وی داشته باشیم تا هر بانکی که از این دستور، تخلف کرد پیگیری و معرفی گردد.

دین پرست اضافه نمود: تا چند روز دیگر مرکز ویژه ای هم در شهر تهران راه اندازی می گردد تا بر عملکرد مراکز فوریت های آنالیز مسائل واحدهای فراوریی در سراسر کشور نظارت کند.وزارت صنعت، معدن و تجارت، نرم افزار و سامانه ای را پیش بینی نموده است که قابلیت رصد و پیگیری اقدامات این مراکز را دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1435

به "راه اندازی 30 مرکز فوریت های آنالیز مسائل تولیدی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 30 مرکز فوریت های آنالیز مسائل تولیدی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید